5. Bölüm: "Çilekli Mikshake"

4.1K 89 111
                                    

Yeni bölüm geldi.

Keyifle okuyunuz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.

Ne kadar çok oy ve yorum olursa bölümler o kadar erken gelir.

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5. Bölüm: "Çilekli Mikshake"

Sabahın ilk ışıkları yüzüme vururken pencereden dışarıyı izliyordum. Hava karlıydı ve yağan her bir kar tanesi ahenkle yere düşüp yuvasını buluyordu adeta. Ben ise kafamdaki soru işaretleri yüzünden uyuyamamış, her an Ali Kerem gelecekmiş gibi diken üstünde  duruyordum. Sanki dün aramızda geçen sohbeti derinleştirecekti  ve bunun tek sebebi ben olacaktım.

Bu yüzden korkuyordum. O bir şey dediğinde eriyordum. En iyisi onunla yüz yüze gelmemek diye içimden geçirdim. Dün alamadığım tuhaf şeyler olmuştu. Akıl sır âdeta erdirememiştim. Sanki onu unutup unutmamam çok umurundaymış gibi davranıyordu. Oysa tek bir kez adımı anmamış, geri dönünce beni tanımamıştı bile. Şimdi neyin peşindeydi ya da amacı neydi bilmiyordum. Bildiğim tek şey sözleri, bakışları, nefesi tehlike arz ediyordu.

Ali Kerem tehlikeli bir adamdı.

Belki de tehlikenin ta kendisi idi.

İç sesim bana hak verici onaylamalar yaptığında derin bir nefes aldım ve çalan telefonumun ekranına baktım. Arayan kişi Irmak'dı. Aramasını zaman kaybetmeden yanıtladım.

"Her neredeysen çabuk geliyorsun."

Telefonun ucundan gelen sese karşı," nereye?" Diye sordum." Hem sen yurtda değil misin?"

"Değilim." Dedi Irmak." Dışarıdayım. Sende gel."

Görüyormuş gibi Kafamı salladım." Gelemem."

"Neden?" Diyerek modunu düşürdü.

Yutkundum." Annem ile sinemaya gideceğiz. Ona söz verdim."

"Anladım." Dedi." Size iyi eğlenceler o zaman."

Sorguladım." Sen ne yapacaksın?"

"Yurda belki geçerim." Diye karşılık verdi anında." Bakacağım duruma göre."

Tatlı bir sesle," dikkatli ol." Diye uyardım." Sen bana lazımsın."

"Tamam." Dedi ve ekledi." Seni tutmayayım. Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz canım."

SON YANGININ İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin