26. Bölüm: " Oyun"

1.4K 52 75
                                    

Yeni bölüm geldi.

Keyifli okumalar.

Yıldızımı parlatmayı unutmayınız.

Bölümde yetişkin içerik bulunmaktadır!

26. Bölüm: " Oyun"

Yazarın anlatımından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazarın anlatımından

Soner parmaklarının arasında tuttuğu sigarasını içerken dudaklarının arasında süzülen dumana baktı. Kafasında birçok soru işareti vardı ve o ilk defa kendini çaresiz hissediyordu. Bir taraftan sevdiği kadın varken diğer bir taraftan ise hayatın ona gösterdiği acı sürprizler. Son zamanlarda yeterince kötü bir süreçten geçmiş olmakla beraber aynı zamanda sevdiği kadını mutlu etmek istiyordu.

Bazen ona yetmediğini düşünüyordu.
Asiye anlayışlı, sevimli, güzel bir kadındı ancak onda bile bir eksiklik vardı. Soner ona her baktığında sevdiği kadının bir yarası varmış da ondan gizliyormuş gibi bir his alıyordu. Asiye ona çaktırmasada Soner o söylemeden kanayan yarasını görüyordu.

Ona beslemiş olduğu duygular aklının ve mantığının alamayacağı kadar büyüktü. Asiye’yi kaybetmek demek onun için dipsiz bir kuyuya düşmek gibi bir şeydi.

Soner ince hesaplar yaparken,” ama sen yine daldın?” Diyen Asiye’nin sesi ile daldığı düşüncelerden sıyrıldı ve sevdiği kadına baktı.” Ne düşünüyorsun bakalım?”

Asiye’nin sorusu ile beraber sigarasını küllüğe bastırdı.” Seni düşünüyorum.”

“Beni mi?” Asiye şaşırdı.” Bak şimdi daha çok merak ettim.”

Soner’in dudakları hafiften kıvrılırken,” gelsene.” Dedi ve eliyle kucağını işaret etti.” Biraz seveyim seni.”

“Ama,” diye itiraz etti Asiye.” Erkenden eve gitmem lazım. Babam gelmeden biliyorsun.”

Soner kafasını salladı.” Tamam seni ben kendim bırakacağım zaten.”

“İyi o zaman.”

Asiye oturduğu yerden ayaklanıp ağır adımlarla sevgilisine doğru yürüdü ve silik bir iç çekip kucağına oturdu. Soner onu hisseder hissetmez kasıldı. Sanki tüm uzuvları bu anı bekliyormuş gibi sevgilisini hemen sarıp sarmaladı. Asiye bile bunu ondan beklemiyordu. Bu yüzden küçük bir kedi edasıyla sevdiği adama sokuldu.

Bakışları Soner’in koca gövdesine yaslıyken yüzünü hafif bir açıyla kaldırdı, dudaklarını onun kirli sakallarına bastırdı. Soner hızlıca gözlerini kapattı. Asiye’nin öpüşünün keyfini çıkartmak istercesine iç çekti ve sevgilisinden gelecek olan o hamleyi bekledi.

SON YANGININ İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin