Yeni bölüm geldi.
Keyifli okumalar.
Yıldızımız bol olsun.
23. Bölüm:" Aile Yemegi"
Kalbimdeki hisler bedenime ağır gelirken ne yapacağımı bilemedim. Ali Kerem bana bir dağ bile olmazken boşu boşuna yıpranmamam gerektiğini söylemişti. Lakin ben her yorulduğumda onda dinlenmek istiyordum. Onunla ağlamak onunla mutlu olmak benim en büyük hayalimdi. Benim aksime o bunu anlamak istemiyordu.Ona olan sevgimin farkında değildi. Ben gerekirse kendimden vazgeçer ama yine de ondan geçmezdim.
Bunu daha nasıl anlatırdım bilmiyorum. Ali Kerem hislerimin gerçekten farkına varmalıydı. Beni görmezlikten gelmeye bir son vermeliydi. O kahvaltı masasındaki konuşmalarımız omzuma bir yük gibi binmişti.
Zaten o günden sonra pek konuşma fırsatımız olmamıştı. Evleneli daha bir hafta olmuşken Ali Kerem şirkette çalışmaya başlamıştı. Turgut amca koltuğunu kendi öz oğluna vermişti. Tek varisi oğluydu ve oğlu ne isterse onu yapıyordu. Çok abartmadığı süre boyunca. Bugün ilk iş günüydü Ali Kerem’in ve tüm aile bize yemeğe akşam gelecektiler.
Hem Ali Kerem’in işe başlamasını hem de evliliğimizi kutlamak için. Bu yüzden çok güzel yemekler yapmam gerekiyordu. Bende en yakın arkadaşlarımı eve çağırmıştım. Leyla ve Irmak bana yardım etmek için geldiklerinde beraber mutfağa geçmiştik.
Şimdi ise beraber birbirinden güzel yemekler hazırlmaya koyulmuştuk. Tabii ben hem yemek yapıp hem de düşüncelerimle boğuşuyordum. Orası ayrı.
Irmak,” bebeğim bana suyu uzatır mısın?” Diye ricada bulunduğunda ona baktm.
“Elbette.” Deyip suyu uzattım.
Gülümseyerek,” teşekkür ederim.” Dedi ve devam etti. “Biz sormaya çekiniyoruz ama evlilik nasıl gidiyor? Beklediğin gibi mi?”
“Evlilik?” Durdum.” Şey… Güzel gidiyor. Normal evlilik işte.”
Pişen çorbanın altını kısan Leyla,” sen pek mutlu görünmüyorsun gözüme.” Diyerek bana baktı.” Bir sorun yok değil mi?”
“Aslında,” deyip onlara baktım.” Sadece son zamanlarda kendimi yorgun hissediyorum. Belki de bu yüzden gözüne öyle gelmiş.”
Leyla,” olabilir.” Dedi.” Eğer bir sıkıntın varsa çekinmeden bize anlatabilirsin biliyorsun değil mi?”
“Tabii,” gülümsemeye çalıştım.” Sen ne yaptın?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANGININ İZLERİ (+18)
Teen FictionYetişkin iceriklidir!!! "Her şey güzel bir rüyadan mı ibaretti sadece?" Diye sordum çatallı bir sesle. " Her şey buraya kadar mıydı?" Ağırca yutkunurken, " bizi bu hale getiren sensin." Dedi net bir şekilde." İkimiz için artık bir son yok. " Bakışla...