6. Bölüm:" Dövme"

3.9K 80 206
                                    

Yeni bölüm geldi.

Keyifli okumalar.

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6. Bölüm:"Dövme"

"Ya benim arkadaşımın salaklığı şaka mıdır?"

Bakışlarım Irmak'a kaydığında," yapma." Dedim." Ağzıma bant vurmak istiyorum."

"Sen bu adamı sevmiyor musun?" Diye sordu, Irmak." Neden ona samimi olmayalım dedin."

Gözlerimi kapattım."Çünkü ona duyduğum kırgınlık hissi sevgimden daha yoğun geldi o an."

"Duru," dedi." Bu saatten sonra işimiz daha zor."

Boğazıma bir yumru oturdu. Irmak çok haklıydı. Ali Kerem'in beni sevesi varsa bile bu saatten sonra asla sevmezdi. Yaptığım konuşma bana pahalı bir şekilde dönüş yapacaktı. Onunla neden kavga etmiş, neden tartışmıştım ki? Tüm bunlara gerçekten gerek var mıydı? Bence yoktu. Kendi kendimi yok etmiştim. Adeta başımı yakmıştım. 

"Ne yapacağım peki?" Diye bir soru ortaya attım." Düşen çenem yüzümden dün gece izlediğim filmden bile tat alamadım."

Irmak gülerek," ne izledin kız?" Diye konuştu." Filmin adı neydi?"

"Eltilerin savaşı." Diye yanıtladım." Aşk filmi diye gidip annemin gazı ile Eltilerin savaşını izledik."

Irmak dudaklarını dişledi." Güzel bir etkinlik olmuş sizin için."

"Evet." Kafamı salladım." Hem de çok."

Bakışlarını kaçırarak," neyse asıl konuya dönelim mi?" Dedi.

Beklenmedik bir ses sohbetimize dahil oldu." Ne konusu? Bende dahil olabilir miyim?"

Irmak ile aynı anda irkilerek sohbet etmeye çalışan Murat'a baktık. Murat bir bana bir Irmak'a bakarken cevap bekler gibi başını kaldırıp boş sandalyeye geçip oturdu. Üzerine siyah deri ceketi, bacaklarını saran siyah pantolonu ile oldukça hoş görünüyordu. Açıkçası Irmak ile tekrardan bir ilişki yaşamalarını çok fazla istiyordum. Çünkü yan yana çok tatlı görünüyordular.

"Ortada bir konu yok." Diyen Irmak oldu." Dolayısı ile dahil olmana da gerek yok."

Murat kaşlarını çattı." Yalan söyleme. Duydum sizi. Dökülün."

"Murat," deyip araya girdim." Bu özel bir konu. Söylemesek olur mu?"

Çenesi dikleşti." Bu hanginizin özeli?"

Dudaklarımı konuşmak için tam aralayacaktım ki Irmak benden önce davrandı." Benim özelim. Var mı bir sorun?"

"Senin özelin?" Diyerek teyit etmeye çalıştı, Murat sert bir sesle.

Irmak kafasını salladı." Aynen öyle."

Aralarında ki çekim giderek büyüyor ve Murat az daha kıskançlıktan kudurmak üzereydi. Onları yalnız bırakmak için oturduğum yerden kalkıp kol çantamı aldım. "Benim derse gitmem gerekiyor," diyerek bir yalan uydurdum." Sonra görüşürüz."

SON YANGININ İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin