14. Bölüm: "Duygular"

3.3K 72 52
                                    

Yeni bölüm geldi. Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen.

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14. Bölüm: "Duygular"

Ay ışığı yüzümün bir kısmını aydınlatırken bakışlarım tanımadığım ve daha önce hiç denk gelmediğim o kalabalığın üzerinde geziniyordu. Herkes her ne kadar kendi halinde takılıyor gibi görünmeye çalışsa da aslında bakışları sürekli bizdeydi. Ali Kerem'i tanımıyordular ve o ilk katıldığı yarışta birinciliği almıştı. Bu da merak konusu olmuştu. Bize bakarak fısıltılar halinde konuşan kalabalığı umursamadım.

Çünkü bu gayet normal diye düşündüm. Sonra zihnimde ki düşünceleri tek tek eleyip yanımda duran Ali Kerem'e baktım. Şahin ile birlikte hem içiyorlardı hem de derin bir sohbet ediyordular. Sohbetin konusu elbette bu gece kazanılmış olan galibiyetten başka bir şey değildi. Arada kısılan gözlerini bana çeviriyor sonra da kafasını iki yana sallayıp arkadaşına bakıyordu.

Ben ise bakışlarına bir anlam yüklemek için bahane arayıp duruyordum. Ama nafile. O bakışlarda bilinmeyen çok şey vardı. Onu anlamak sadece zor değil bir nevi imkansızdı. Tıpkı bir bulmaca gibi. Ali Kerem her defasında beni yanıltan bir bulmacaydı ve ben onu çözmek için uğraşan o kişiydim. Her Zorluğa rağmen onunla olmak isteyen kişi.

Sevgi nedir bilmeyen Duru.

"Ne yapıyoruz?" Diye soran sesle beraber düşüncelerimle boğuşmaktan kurtulmuş konuşan kişiye bakmıştım. Salih, " Tabii ki de." Deyip ekledi." Kardeşimin birinciliğine içiyoruz. Hemde sabaha kadar."

Kaşlarım çatılırken, " yok öyle bir şey." Diyerek Ali Kerem konuştu. " Biz birazdan kalkacağız."

"Daha erken ama." Salih şaşırdı. " Hem arkadaşın daha hiçbir şey içmedi."

Ali Kerem, " içmek onda yan etki yapıyor." Diyerek güldü." Yasak ona. Yolda ona süt alırım ben."

Salih kahkaha attı." Abart kardeşim abart."

"Ne sütü?" Diye araya girdim." Saçmalama istersen. Hem ben ne zaman istersem o zaman içerim. Sana soracak değilim. "

Ali Kerem başını bana doğru hızla çevirdi." En son içtiğinde neler olduğunu gördük."

"Bu seni ilgilendirmez." Diye itiraz ettim. " Bana karışamazsan mutlu olurum."

Yutkunarak, " sonra seninle ben ilgilenmek zorunda kalıyorum, Duru." Dedi Ali Kerem sıkıntıyla. " Bunu ne yapacağız?"

SON YANGININ İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin