13.Bölüm:"Yürek İzi"

2.5K 67 128
                                    

Yeni bölüm geldi.

Keyifli okumalar.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.

13.Bölüm:"Yürek İzi"

Tüm gün nasıl geçip gitmişti anlamamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tüm gün nasıl geçip gitmişti anlamamıştım. Resmen göz açıp kapayana kadar akşamın karanlığı bir gölge misali adeta üzerimize çökmüştü. Şükürler olsun ki Ali Kerem bağırıp çağırmadan ondan önce hazırlanmış, anneme arkadaşlarımın yanına gideceğim diyerek evden ayrılmıştım.

Canım annem de her zaman ki gibi birkaç öğüt vererek beni uğurlamıştı. Bilse Ali Kerem ile motor yarışlarına katılacağımı kıyametleri kopartırdı. Bilmemesi hepimizin ruh sağlığı açısından daha iyi olacaktı. Sonuçta kötü bir şey yapmıyordum. 

Sadece aşık olduğum adamın motorla yapacağı şovu izlemeye gidecektim. Bu bile mutlu olmam için güzel bir nedendi. Yüzüme yerleşen aptal sırıtışla beraber evden ayrılırken annem görmeden Ali Kerem'in aracına binmiş, onunla beraber yarışların olduğu yere gittik. Oraya gidene dek zihnimde belki yüz tane tilki oynadı. Hiçbirini umursamadım.

 Açıkçası böyle ortamlar beni hem geriyor, hem de korkutuyordu. Bunu Ali Kerem'e belli etmemek için kırk takla attım. Yol boyunca saçma sapan konular hakkında konuşmuş, başının etini yemiştim. Çok heyecanlanınca ya da korkunca aşırı derecede konuşurdum. Bugün de öyle bir gündü. Aşırı derece de heyecan yapmıştım. Bu yüzden konuşarak heyecanımı yatıştırmaya çalışıyordum.

 Ali Kerem ise beni ifadesiz bir yüzle beni dinliyor, bazen gülüyor, bazen de tepki vermiyordu. Yol bittiğinde yolculukta bitmiş, hayallerimden daha kötü bir yere gelmiştik. Tenha ve ıssız bir yerde büyük bir kalabalık vardı. Nerede olduğumuzu bilmiyordum. Tek bildiğim herhangi bir sorunun çıkmamasıydı. Bu yüzden bakışlarımı Ali Kerem'e çevirdim.

"Sürekli buraya mı geliyorsun?" Diye sordum.

Kafasını salladı."Bir arkadaşımın aracılığı ile burayı keşfettim. Burada ki ilk yarışım olacak."

"Kazanabilecek misin peki?" Dediğimde dönüp bana baktı.

Kendinden emin bir tavırla," kaybettiğim tek bir yarış bile olmadı." Dedi.

"Tozu dumana katacaksın desene." Deyip güldüm." Belki sana şans da getiririm."

Dudakları sözlerim karşısında kıvrıldı." Sen başıma bela olma da... Ben kendi şansımı yaratırım."

"Senin başına neden bela olayım?" Deyip burun kıvırdım." Sadece sessizce seni izleyeceğim."

Ali Kerem buna inanmamış gibi kaşlarını çattı." Duru hiç kimseye karışmadan sadece yarışı izle olur mu? Bugün herhangi bir sorun çıksın istemiyorum."

"Tamam be," gözlerimi devirdim." Ayaklı belaymışım gibi konuşma. Dediğim gibi uslu uslu seni izleyeceğim."

Keskin bir sesle," güzel o zaman." Dedi ve aracın hemen ilerisinde görünen kalabalığa baktı." Bunu duyduğuma sevindim."

SON YANGININ İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin