Yeni bölüm geldiiii.
Keyifli okumalar.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
11.Bölüm: " His"
Boğazımı saran acıyla gözlerimi açtım. Ağlamak istiyordum. Yaşamış olduğum ruhsal acı adeta kalbimi çürütüyordu. Nefes almakta zorluk çekiyor, kolumu oynatacak takaatim yoktu. Yatağın içinde bir sağa bir sola döndüm. Yatak aşırı rahatsız ediciydi. Uzandığım yerden doğrulup yüzümü avuçlarımın içine aldım, silik bir nefes çektim. Başım ağrımıyor adeta zonkluyordu.
Daha fazla dayanamayıp etrafıma bakındım. Nerede olduğumu bilmiyordum. Kendi evimde değildim. Tek bildiğim şey Ali Kerem'in gelip beni almasıydı. Onun aracına binmiş, bindiğim gibi sancılı bir uykunun kollarına atmıştım kendimi.
Şimdi ise uyanmış, yapabildiğim tek şeyi yapmıştım. Ruhsuz gorünen bakışlarımla bir anda kadrajıma giren kapı eşiğinde ki bir cift göze bakmak sanırım yaptığım tek şeydi. Sadece bakmak. Ona. Gözlerimi kapatıp yavaşça açtım. Kirpiklerim birbirine degerken içim sanki titredi. Bu bir mecazi söylem değildi. Gerçekten içim titriyordu. Hiç iyi hissetmiyordum.
"Kendine sonunda gelmişsin." Diyen Ali Kerem'in sesiyle yutkundum.
Dudaklarımı dişledim." Kendime geldiğime dair halâ şüphelerim var."
"Çok içmenin zararları." Dedi Ali Kerem olduğu yerden bana cevap verirken.
Güler gibi oldum." İlk ve son içişim. Bir daha asla içmeyeceğim."
"İstersen yine iç." Dedi sakince." Senin tercihlerine karışma gibi bir lüksüm yok."
Yutkundum." Ali Kerem."
"Efendim?" Diye karşılık verdi bana.
"Başım çok ağrıyor."
Kollarını göğsünün üzerinde bağladı." Duş almak ister misin?"
"Yok." Kafamı salladım. "İstemiyorum. Hem burası kimin evi?"
Odanın içine girerek bana yaklaştı." Asiye'nin evi."
"Neden buraya getirdin beni?" Diye sordum." Kıza da rahatsızlık verdim."
Ali Kerem," seni o halde eve götürmek istemedim." Dediginde gözlerime baktı." Hem annenin içip içmediği konusunda bilgisi var mıydı? Onu da bilmiyordum. Seni mecburen buraya getirdim."
"Annem," deyip ağzım açık bir şekilde ona baktım." Ben onu tamamen unutmuşum. Şimdi meraktan ölmüştür."
"Annene Asiye'de kalacağına dair mesaj attım." Diyen Ali Kerem beni oldukça şaşırtmıştı." Canını sıkma sen."
"Ben daha önce hiç kimsenin evinde kalmadım ki? Annem nasıl izin verdi?"
Ali Kerem şaşırdı. " Hiç mi kalmadın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANGININ İZLERİ (+18)
Novela JuvenilYetişkin iceriklidir!!! "Her şey güzel bir rüyadan mı ibaretti sadece?" Diye sordum çatallı bir sesle. " Her şey buraya kadar mıydı?" Ağırca yutkunurken, " bizi bu hale getiren sensin." Dedi net bir şekilde." İkimiz için artık bir son yok. " Bakışla...