Hepiniz bir an önce Duru ve Ali Kerem birbirilerine aşık olsunlar istiyorsunuz anlıyorum ama kurgunun bir gidişatı var ve bu aşk için birkaç bölüm daha beklememiz gerekiyor. Oldu bittiye getirmek istemiyorum. Şimdilik keyifli okumalar canlarım. 🧚♀️
25. Bölüm: "Tahrik "
Derin bir nefes alıp vererek bakışlarımı hemen yanımda oturan Soner’e doğru kaydırdım.” Asiye’yi uzun bir süredir göremiyorum. Hem nikaha da gelmedi. Bir sorun yok değil mi?”
“Yine bir sergi işine girmiş.” Dedi Soner kısık bir sesle.” Pek fırsatı olmuyor. Hem nikahınıza çok katılmak istiyordu. Ama nasip değilmiş.”
Gözlerimi kısarak,” bir sorun olmadığına sevindim.” Diye mırıldandım.” Biz onunla sonra telefi ederiz.”
“İyi bakalım.” Soner gülümsedi. Ardından iç çekip sordu.” Leyla ve Irmak nerede? Hiç göremedim bugün onları.”
Yutkunarak,” Irmak birazdan gelecek.” Diye karşılık verdim.” Ancak Leyla nerede bir fikrim yok.”
“Sana bir şey sorabilir miyim?” Dedi Soner bir anda.
Duraksadım.” Elbette sorabilirsin.”
“Leyla’nın hayatında biri mi var Duru?” Diye sordu pürüzlü bir sesle.
Kafamın içinde milyon tane soru işareti yer edinirken,” olabilir.” Derken buldum kendimi.” Ama sen neden sordun ki?”
“Bizden saklıyormuş gibi hissettim.” Dedi çekinmeden.” Eğer varsa öyle bir şey bizde bilelim.”
Ona şaşkın bakışlar atıp,” bilsen ne olacak ki?” Dedim.” Sonuçta onun kendi özel hayatı.”
“Öyle.” Kafasını salladı.” Haklısın.”
Silik bir iç çekerek,” Soner.” Diyerek adını andım.” Bilmem gereken bir şey var mı?”“Ne gibi?” Diye önce sordu. Ardından kaşlarını çattı.” Saçmalama. Leyla benim kardeşim gibi.”
Sözleriyle beraber bedenim rahatladı.” Bir an için korkuttun beni.”
“Sende beni.” Diye karşılık verdi.” Irmak ne ifade ediyorsa Leyla’da odur benim için. Hem benim hayatımda Asiye var. Bilmiyor musun?”
Ne diyeceğimi kestiremediğim dakikalarda Irmak’ın sesini duydum.” Selam millet. Ben geldim.”
“Hoş geldin.” Diyen ilk kişi Soner oldu.” Neredeydin sen? Hiç görünmüyorsun?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANGININ İZLERİ (+18)
Novela JuvenilYetişkin iceriklidir!!! "Her şey güzel bir rüyadan mı ibaretti sadece?" Diye sordum çatallı bir sesle. " Her şey buraya kadar mıydı?" Ağırca yutkunurken, " bizi bu hale getiren sensin." Dedi net bir şekilde." İkimiz için artık bir son yok. " Bakışla...