"..Geçmişten günümüze, anlatılan tüm efsaneler aslında sadece acı çeken omeganın yaşamını tüm çıplaklığıyla ortaya seriyordu. Omega her ne kadar yaşamak istese de ona ulaşamayanlar onu uçurumun kenarına iteleyip durmuşlardı. Her ne kadar koruyucusu olsa da her yaşamında bu trajediden kurtulamamıştı..."
Kyungsoo Hyuk'un avucuna düşmüş gibi hissediyordu. Bir yem atmıştı ve o da açık açık atlamıştı. Bu kadar kolay bir av olduğunu ancak arenanın ortasına geçtiğinde fark etti. İç çekip kafasını iki yana salladı "Önceki gibi yapıyorum o zaman. 3 hakkın var. Bana bir kez vurmayı başarırsan çenemi kapatıp buradan gideceğim." Noah denen alfayla da bu şekilde yapmıştı, farklı bir şey yapmayı düşünmüyordu "Feromon kullanmak kesinlikle yasak. Kılıç, ok, yay ne varsa onları da at. Çıplak ellerle dövüşeceğiz." Hyuk kahkaha atıyordu "Evet, doğru. Feromon kullanmıyoruz çocuklar. Eğer feromon kullanırsanız pek hoş şeyler olmayabilir. Şimdi, herkes biraz alandan uzaklaşsın. Adın neydi?" Hyuk alanın bir köşesine geçen öğrenciye seslendi. Çırak çatık kaşlarla homurdandı "Adım Yuki." Hyuk onun bu huysuz cevabına bir şey demedi kıkırdadı "Şimdi herkes beni dinlesin! Bugünkü konumuz, karşınızdaki rakibi küçümserseniz başınıza ne gelir? Bir tarafta huysuz Yuki bir tarafta prenses Kyungsoo var. 10'ar dakikadan toplam 30 dakikalık bir çalışma seti olacak. Süre sonuna kadar prensesin dediği gibi ona zarar verirsen kazanmış olursun Yuki. Ama zarar veremez, 30 dakika içerisinde hareketsiz kalırsan herkes ceza alacak. Anlaşıldı mı?" herkesin ceza alması başta haksızlık gibi gelse de herkes Kyungsoo'nun varlığından rahatsız olup isyan etmişti. Bu yüzden uğultu arasında kabul sesleri yükselince Yuki yere tükürdü "Bu iş en fazla 2 dakikamı alır. Eğer ben kazanırsam ödülüm ne olacak?" Kyungsoo pek hoşlanmamıştı gidişattan, konuşmaya tam başlayacakken kalabalık arasından bir ses yükseldi "Eğer Yuki kazanırsa omega dizleri üzerinde bizden özür dilesin ve bir hafta istediğimiz her şeyi yapsın!"
Hyuk ve Hansoo yükselen seslere bakarken Kyungsoo iç çekti kafasını iki yana sallarken yüksek sesle konuştu "Özür dilemeyi kabul ederim fakat bir süre sizin her dediğinizi yapma kısmı çok zor. Kabul ediyorsanız bu şekilde devam edelim." Yuki ve diğerleri isyan ederken Hyuk araya girdi "Tamam tamam~ prenses bir şey yapma işini yapamaz ama şöyle yapalım. Kazanırsan eğer prenses sizden özür diler ve bir hafta boyunca ek yemek yemenize izin veririm, oldu mu?" yemek lafıyla herkes daha fazla gaza geldi.
'Yuki o omegayı yerlerde ağlat!'
'Sen bizim gururumuzsun, o omegaya yerinin neresi olduğunu göster!'
Acımasız sloganlar devam ederken Kyungsoo umursamadı, Yuki'ye döndü "Hazır olduğun zaman başla." diyerek onu kışkırttı. Yuki sinirle dişlerini gıcırdattı. Koşarak Kyungsoo'ya bir yumruk savurdu. Kendinden emin yüzü gören Kyungsoo pff'ladı "Gerçekten siz alfalar, zavallısınız." havadan gelen yumruğu tasasızca avucuyla durdurdu, büyük bir şiddetle Yuki'nin karnına yumruğunu savurdu. Ani gelen saldırıyı beklemeyen çırağın nefesi kesildi, ağzı açık kaldı. Dizleri üzerine düşerken Kyungsoo tarafından tutulan eli titriyordu. Bir an sonra Kyungsoo tuttuğu eli daha sıkı kavradı, Yuki'yi ayağa kalkmaya zorladı "Ayaklarının üzerinde düzgün dur. Karnını gerginleştir." direktif verirken aynı anda acımasız yumruklar yağmur gibi Yuki'ye inmişti. Olayı izleyen herkes şoka girmişti. Omega beklediklerinden çok daha güçlü ve çevikti. Yuki gelen darbelerden dolayı bilincini kaybetmek üzere olduğunu hissetti, son yumruktan hafif geri çekilerek kurtulup sağ bacağını kaldırdı. Kyungsoo'nun yan tarafına tekmek atmak için kaldırdığı bacağı ona acımasızca vuran el tarafından durdurulduğunda Kyungsoo güldü "Bu kadar açık verilmez ama?" sol bacağıyla sağlam bir tekme atıp karşı duvara fırlattı çaylağı. Duvara çarparak durmuş, duvarın dibine düşerken inlemişti Yuki. 'Böylesine bir güç.. bir omega böyle güçlü olabilir miydi?' öksürürken ayağa kalktı. Kyungsoo onun ayağa kalktığını görünce gülümsedi. "Kurda dönüş. Bu halinle bir bok yapamazsın." Hansoo onun dediğiyle alarma geçti, Kyungsoo'yu gözlemlediği kadarıyla alfalardan gerçekten nefret ediyordu. Nefret ettiği şeylerle karşı karşıya olduğunda ağzı bozuluyor, sonuna kadar kışkırtmayı seviyordu. Buna benzer 2-3 olay daha yaşadıkları için zaten ev hapsindeydi, bir kez daha böyle bir olay olursa Jongin kesin daha çok kızacaktı. "Çaylak, sakın kurda dönme!" Hansoo bağırsa da nafileydi. Gururu incinmiş alfa Kyungsoo'nun üzerine atlarken gri bir kürkle orta boylu bir kurda dönmüştü. Keskin dişlerini göstererek ağzını açmış, Kyungsoo'yu ısırmayı hedefliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Syndari
FantasiHa Kyungsoo ergenlik dönemine girdiğinden beri devamlı aynı rüyaları görüp duruyordu, ölümün pençesinden çaresizce kaçarken sık ağaçlı ormanda kendisini izleyen kırmızı gözlü canavarlar onu ne zaman düşecek diye kana susamış bir şekilde, her gece iz...