Rozdział 1

264 5 0
                                    

Hej jestem Y/n Black jak już wiecie posiadam dwóch braci nienawidzących się, Syriusza i Regulusa. Mam lat 13 przez pierwsze dwa lata chodziłam do szkoły w Skandynawii (Instytut Magii Durmstrang). To może trochę o mojej rodzinie moja matka i ojciec traktują mnie obojętnie w końcu to Syriusz jest najgorszym dzieckiem a Regulus najlepszym, żeby traktowano mnie jak Syriusza musiałbym dołączyć do Gryffindoru. A żeby być traktowana jak Regulus musiałam bym dołączyć do śmierciożerców. Szczerze mówiąc jest mi obojętny dom w Hogwarcie, ale do śmierciożerców nigdy nie dołączę.
Moi kochani bracia mimo tego że się nienawidzą kochają mnie są dla mnie mili wspaniali najlepsi zawsze mogłam na nich liczyć i zawsze będę mogła na nich liczyć. Moje kuzynki Bellatrix, Narcyza, Andromeda. Bellatrix... Jest fajna tylko trochę pojebana czasami mówią że wyglądam jak jej siostra, to prawda Bella jest dla mnie jak siostra ale jest moja kuzynką ale wiem jedno zawsze mogę na nią liczyć. Narcyzą tutaj jest inaczej jak mówiłam z bellą mam dobry kontakt, ale kontakt z Cyzią trudno to określić raz mamy wspaniały kontakt raz mamy najgorszy. Andromeda to WSPANIAŁA osoba. kochana, miła, opiekuńcza. Mimo tego że znalazła się w Slitherinie naprawdę jest kochana. Z nią mam najlepszy kontakt czy to dziwne ale wiem że ona jest dla mnie psiapsi w końcu sama powiedziała "nie ważne gdzie trafisz i tak cię kocham" kocham ją i nie wyobrażam sobie jej stracić.

siostra Blacków Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz