*środa 7 grudnia*
Pov: JamesPostanowiłem że dziś zaproszę Lily na bal. Szłem na śniadanie do wielkiej sali zdziwiło mnie to że nigdzie nie było hunctwotów więc po śniadaniu stwierdziłem że będę ich szukać.
Wychodzę z wielkiej sali usłyszałem krzyk. Krzyk Syriusza odrazu biegłem w tamtą stronę.
Gdy tam weszłem na MERLINA na podłoże leżała Yn cała we krwi. Dosłownie cała z twarzy krew leciała z nosa łuku brwiowego i z ust. Koszulkę miała całą we krwi i spodnie też. Wyglądała jakby dostała zaklęciem cruciatus i Sectumsempry. Ale tym razem rany się nie goiły.
Na korytarz przyszedł Regulus który jak tylko to zobaczył poszedł po nauczyciela.
Przyprowadził McGonagall a ta powiedziała:
M: Syriusz natychmiast zabierz ją do skrzydła szpitalnego
Gdy tylko to powiedziała Syriusz odrazu ja wziął i zaczął z nią biec.
Kiedy już byliśmy w skrzydle szpitalnym pani Pomfrey powiedziała:
P: Chłopcy proszę wyjść bez dyskusji
Po czym wyszliśmy czekaliśmy tam godzinami.
Przyszła McGonagall i siedziała razem z nami w ciszy
Po sporym czasie wyszła Pomfrey i powiedziała:
P: Mam zła i dobra wiadomość zła jest taka że Yn musi przez spory czas być tutaj a dobra jest taka że żyje. Jeżeli przez jedną noc nic się nie zmieni nie mamy się o co martwić.
A ja miałem jedno pytanie
J: Pani Pomfrey możemy do niej wejść?
P: Możecie ale proszę być cicho. - poszła do szpitalnego szkrzydła a my razem za nią.Pov: Yn
Słyszałam że hunctwoci zniknęli oprócz James'a więc postanowiłam ich poszukać a za razem pogadać z Tomem na temat balu.
Zobaczyłam Toma odrazu do niego podbiegłam.
Tom spojrzał na mnie i zaciągnął mnie do sali przy nie używanym korytarzu.
Gdy weszliśmy do sali była tam Evans nie do końca rozumiałam o co chodzi.
Tom poparzył na mnie i wypowiedział:
T: CRUCIO
A następnie Evans
L: SECTUMSEMPRA
Przeszywał mnie ból ogromny ból nie wiem ile razy powiedzieli te dwa zaklęcia ale czułam ogromny ból.
W pewnym momencie Tom powiedział:
T: Lily ktoś idzie zwijamy
Uciekli..
Usłyszałam krzyk i płacz. Straciłam przytomność...
CZYTASZ
siostra Blacków
Teen Fictionsiostra Syriusza i Regulusa Blacków Hej jestem Yn Black Poznajcie moją historię...