Baju paras peha itu diselak sehingga menampakan peha yang putih bak tepung gandum itu belum dicampur dengan helaian bulu panjang lagi konfem lari semua manusia.
Luth menarik baju pada bahagian perut yang teramat ketat,dah boleh mengeluarkan segala isi perut dia.Reza di hadapan pandang atas bawah Luth.Seksi dan kelakar.
"Tuan..tuan rasa ada ke budak-budak tu?"tanya Reza meliarkan mata sekitar ruang kelab malam.Badan ikut retak muzik yang dipasang.Terangguk kepala.
"Aku tak tahu..dengar citer sek dio biasa jual beli dalam ni"balas Luth turut mengoyangkan badan di hadapan Reza.Rambut berwarna merah itu di selit ke belakang telinga.
"Adib..rojer rojer asam laksa masuk masuk"panggil Luth melalui alat pendengaran telinga.Mata tak lepas mencari ketua kumpulan gangster yang beraninya culik para wanita.
"Pehal minah tiang!aku tak tempah kau ea?!"balas Adib kasar.
"Eh mangkuk kau jangan nak macam-macam,aku tarikan naya kau nanti.."
Reza di depan itu sudah gerun,gaduh manja pun garang kemain.Dia termasuk dalam operasi tugas tuan ni dalam memberkas penculik yang berani culik lima orang wanita di sebuah kedai makan.
Sementara Adib dan Haider duduk di kaunter minuman.Macam anak raja dilayan nak minum itu ini.Haider buat-buat muka mabuk.
"Abe ambe nok coke so,letih ambe minum air masok jah"kata Haider angkat jari satu.
"Abe kito nok jugok so..pening kipas doh teguk air sky juice ni takdok effect langsung"pinta Adib juga.Kita nak juga rasa pening lalat ala-ala matsalleh.
Dua tin minuman coca cola diletak hadapan Haider dan Adib.Pelayan lelaki itu lihat semacam je,mana pernah orang datang kelab minum air batu kosong paling koman minum air coke je.Jauh orang klate mari minum air sampai kl noh.
"Bersulanggg!"jerit Haider kuat melawan bunyi lagu.Berdeting gelas dia dan Adib bertemu.Diteguk air itu bagai ada pengalaman dalam hidup minum air mabuk.
Luth dan Reza pula masih lagi berkerja,tak berhenti dia geselkan punggung dengan Reza.Beberapa orang yang melihat mereka,Luth hanya senyum saja.Mana tak pelik nya tubuh badan tak sesuai langsung dengan pakaian dia sekarang ni.Warna pink terang,kasut tanpa tumit dan rambut panjang sampai paras lutut.
"Ewahhh..."Luth putarkan tangan kanan dan kiri dia ke atas.Luar kemain rancak dalam diam dia sendiri resah mencari hamba tuhan yang dari tadi tidak muncul.
"Kau nampak apa-apa tak?"
"Tak tuan..penat dah saya buat kerja bodoh ni.Kalau mak saya tahu ni sumpah dia rodang bontot saya"keluh Reza sudah sejam dia berkeadaan begini.Tulang punggun sikit lagi nak tembus dari kulit.
Luth diam dengan wajah tegang,wanita tiruan ini dalam mood tidak baik.Menharapkan Adib dan Haider,hurm pigidahhh!
Mata terpandang dua orang lelaki berjaket hitam.Luth berhenti dari melakukan sebarang tarian dah.Badan dia tegap wajah menyambar tubuh badan yang sudah naik tangga ke tingkat atas.
Reza yang perasan riak wajah Luth turut toleh ke arah tersebut.Wajah sudah bertukar bengis.Dia pasti itu yang tuan dia cari.Luth tepuk bahu Reza dia berjalan perlahan ke arah tangga tersebut.
YOU ARE READING
FOREVER MINE COMPLETE
RomanceBook 2 ;COMPLETE {Action+Romance} Luth Mateen Our commando is already fall in love,jejaka yang tinggi lampai berusia 28 tahun yang pernah merasa erti sakit.Bekerja tanpa menghirau kan keadaan sekeliling,dalam diam pada pandangan ketiga hati dia mula...