Hari yang ditunggu sudahpun tiba dimana dua orang wanita ayu memakai baju kurung yang terletak elok di tubuh.Bercorak bunga-bunga seperti hati mereka.Tihany dan Mawar mengukir senyuman manis apabila berada di depan bangunan yang bertingkat-tingkat tingginya.
"Kau dah ready?"tanya Mawar mendongak pandang bangunan tersebut.Tak sangka mereka dapat syarikat yang besar.
"Dari semalam aku dah ready"jawab Tihany sudah sedia.Buat-buat sedia jelah tanpa tahu apa rintangan yang akan mereka hadapi nanti.
"Let gour!"jerit Mawar kecil tangan kiri diangkat gaya mahu membakang...
Tihany dengan senyuman manis dia masuk ke dalam bangunan bertingkat itu..Mereka ke arah kaunter pertanyaan terlebih dahulu.Yelah mana lah diorang tahu selok belok dalam bangunan ini.
"Hai ada apa saya boleh bantu?"tanya pekerja lelaki itu melihat dua wanita kiriman tuhan di depannya.
"Kita orang budak pratikal dari utm"jawab Tihany bagi pihak mereka berdua.
"Oh i see,kejap"ujar lelaki itu meminta masa untuk membuat panggilan.
Sambil menunggu Mawar melihat kegenap ruang dalam bangunan tingkat satu mungkin.Warna yang menarik.
"Okey,awak pergi tingkat tiga tau..nanti ada orang panggil awak"ujar lelaki tersebut sambil senyum sopan.
"Ok baik awak..terima kasih tau"
"Amboi miang keladi nya kau!aku humban dalam parit kan"Tihany pukul bahu Mawar semasa mereka berjalan ke arah lif...
"Eh kenalah miang kalau tak bila nak kahwin nya"sembur Mawar buatkan Tihany terngaga.
Arh ! mulut Mawar tiada insuran langsung!tak sampai lima bilis dekat sini Mawar dah buat perangai gatal dia.
TING !
Pintu lif terbuka terpampang ruang lengang di depan mereka.Mereka keluar dari perut lif.
"So macam mana ni?a..aku takut lah"
Tihany lihat atas bawah Mawar,lah perempuan ni ada rasa takut ke?!
"Jom kita tanya orang"ajak Tihany.Seperti kera masuk kampung dia saat ni.Janggal kerana ruang di bangunan tiga sangat sunyi.
"Hey awak berdua"
Baru Tihany dan Mawar mahu berjalan setapak mereka tersentak dek jeritan itu.Mereka berpaling ke kanan.
"Ha kau dua mari sini"seorang perempuan bercekak pinggang memanggil mereka berdua..
Telan air liur mereka berdua disapa sebegitu.Agak kasar yaa.
"Alamak ! kita salah masuk sarang harimau ke ni?garang mak ai"seram Mawar lihat wajah wanita berusia itu.
"Kan.."sokong Tihany.Muka garang wanita di hadapan mereka dipadang dengan perasaan takut..
"Budak Utm ea?baru masuk hari ni?"tiada salam apa terus menerjah Mawar dan Tihany.
"Haah kami puan"jawab mereka serentak.Takut punya pasal.
YOU ARE READING
FOREVER MINE COMPLETE
RomanceBook 2 ;COMPLETE {Action+Romance} Luth Mateen Our commando is already fall in love,jejaka yang tinggi lampai berusia 28 tahun yang pernah merasa erti sakit.Bekerja tanpa menghirau kan keadaan sekeliling,dalam diam pada pandangan ketiga hati dia mula...