Herkese Merhaba🤍
07.07.2023 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Miran: " Kararını ver. İmam bekliyor. Cevabın evetse şurada başörtü var giy ve gel. Cevabın olumsuzsa kapıdan çıktığın gibi ikisi de ölecek." Deyip kapıdan çıkmıştı...
Dizlerimin üzerine düştüm, Allahım nolır yardım et bana. Babam beni kurtaracak biliyorum ama abim? Çıktığım gibi öldürecekti her ikisini. Abimin sebebi olmak istemiyorum. Ya bu manyak kazanırsa? Babam beni alamazsa? Kabul etmezsem Yiğit abimin sonu ben olacağım. Peki Bora ve ben biz ne olacağız. Ben ona haksızlık edemem. Hayır hayır olmaz ben yapamam bunu Borama. Hızlıca ayağa kalkıp kapıyı açtım, merdivenlerden inip büyük kapıya baktım. Şimdi çıkarsam abim hayatta olmayacak, arkama baktığımda Miran bana bakıyordu. Bi kapıya bir Mirana bakıyordum. Ne kapıyı açmaya nede Miranın yanına gitmeye cesaretim vardı.
Boram özür dilerim aşkımıza sahip çıkamayacağım.
Son kez kapıya bakıp merdivenlerden yukarıya çıktım, Miranın karşısına dikilip.
Su: " Yiğit abimi bırak, kabul ediyorum ama benden kadınlık görevlerini bekleme. Asla senin karın olmam, benim gönlümde başka birisi varken benden bunu bekleme. Senden nefret ediyorum duydun mu?" Bora aklımdan çıkmıyordu.
Mira: "Kalbindekini sileceksin, bu kadere boyun eğeceksin." Adamlarından birinden başörtümü getirmesini istedi. Elinden aldığımda başörtümü gözyaşlarım dinmiyordu.
İkimizde oturduğumuzda İmam kabul ediyormusun sordu üç kez evet dedikten sonra, ona da sordu Miran da evet kabul ediyorum dedikten sonra İmam bana mehir olarak ne istediğimi sorduğunda, Mirana baktım.
Su: " Benim istediğim tallak hakkıdır." Tallak yani Miranın 2 hakkı vardır boş ol demeye benim de 1 hakkım olmasını istedim. İmam Mirana bakıp kabul ettiğini sordu. Miran'la göz göze geldik.
Miran: " Kabul ediyorum onun dışında 10 arsamı, 5 çiftliğimi, evlerimden beşini." Bu saydıkları hiçbiri umurumda değildi o aşiretten geldiyse, bende kocaman aşiretin tek kızıydım, gözüme bunlarla boyayamazdı.
Nikah bittikten sonra herkes çıkmıştı salonda ikimiz kalmıştık.
Su: "Yiğit abimi ve kardeşini bırak, istediğin oldu." Duygusuzca söylemiştim artık benim öyle abim yoktu. Bunu biliyordu böyle olacağını biliyordu ve yapmıştı yapacağını.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍