Herkese Merhaba🤍
19.02.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Rana: "Ayşe ya neden beni kaldırdın? Duymadın mı ne dediğini? Kuma alacakmış. Bir de sen 2 aylık hamilesin artık söylemenvgerekiyor. Merveyi görmedin mi nasıl koşa koşa gidip söyled."
Ayşe: "Rana benim de gücüme gidiyor ve lütfen böyle yerlerde söyleme hamile olduğumu hazır değilim daha ben, hem Miran ağa alırmı kuma sence?" Diye sorduğunda Ayşeye baka kaldım. Alır mıydı?
Rana: "Bilmiyorum." O benden çok şeyi saklamıştı.
Ayşe: "Almaz Rana çünkü seni seviyor, gözlerinden belli. O çok sinirli biri Allah rahmet eylesin ama Gülle de çok katıydı, Güllü seviyordu ama katıydı herkese karşı. Şimdi bakıyorum sana aşırı fazla torelanslı, ya sen gelinlik seçerken kaçmış biri olarak seni öldürür düşündüm ama eve bi geldiniz güle oynaya. Onun bi çizgisi var ama senin de var ve baş eğmiyorsun. Birbirinizi yeseniz bile gün sonunda sakinleşiyorsunuz." Ne diyeceğimi bilememiştim.
Rana: "Ben odaya çıksam olur mu?" Başını olumlu sallayıp bana sarıldı.
Ayşe: "Şuan kafan çok karışık biliyorum ama düşün ve bi şans ver. Çok mutlu olacaksın."
Ayşenin dediklerini düşünmeye başladım. Kendimi kötü hissediyordum korunduğum için belki çocuk bizim için bir şans olabilirdi? Miran odaya girdiğinde yanıma yaklaştı.
Miran: "Dışarı çıkalım mı? Dün söz vermiştim." Mirana sarıldığımda oda biraz duraksayıp sarılmıştı. Aniden geri çekildiğimde naptığımı sorguladım.
Rana: "ııı şey ben hazırlanıp geliyorum."
Miran: "Rahat şeyler giyin."
Rana: "olmuş muyum?" Heycanla sorduğunda, belimden tutup kendine çekti.Miran: "Çok güzel oldun, gitmesek mi?" Deyip boynumu koklayıp öptü.
Rana: "Miran hadi ama yaa." Deyip uzaklaştım. Elimden tutup odadan çıktık.
Sultan: "Oğul nereye gidiyorsunuz? Gelin bu ne hal? Sen evli bi kadınsın böyle giyinemezsin."
Miran: "Ana dışarıda işimiz var ve karımın ne giyeceğini karım ve ben karar veririz." Deyip yolumuzu devam ettik. Arabaya bildiğimizde gülmeye başladım.
Rana: "Sultan hanım baya bozuldu."
Miran: "Bakıyorum da pek hoşuna gitti?" Mirana bakarak dudağımı ısırdım ve pek anlaşamadığımızı söyledim.
Miran: "Rahat dur küçük yoksa geri konağa geçeriz ve gerisini sen biliyorsun."deyip bana göz kırptı.
Geldiğimiz yere bakarak burda ne yapacağımızı düşündüm
Rana: "Niye boş araziye geldik?"
Miran: "Çünkü araba kullanmayı öğreteceğim." Dediğinde sımsıkı boynuna sarıldım.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍