Herkese Merhaba🤍
06.07.2023 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Rana Su dört sene beklemişti sevdiceğini, onun için ölüp diriliyordu ya kadere boyun eğecek ona yazılanı kaderi yaşayacaktı ya da herşeye baş edip kaderini kendi yazıp sevdiceğine kavuşucaktı ama töreye baş kaldıranı bu topraklarda görülmemişti. Can almak çok kolaydı burda, namus dediler, töre dediler herşey demiştiler, boyun eğip kabulenirsen sorun yoktu ama boyun eğmezlerse kan dökülürdü. Demek töre buydu. Dürüstlük sökmüyordu. Bir kere yıkıldın mı, sonun geldi demekti. Bu lanet şeyden kurtulan yoktu...
Rana Su acıyla uyanmıştı, anlamaya çalışıyordu nerede olduğunu, neden burda olduğunu, binlerce sorusu vardı.
Kafamın ağrısından uyanmıştım son hatırladıklarım kalbimin acıtmasına neden olmuştu. Yataktan yavaşça kalkıp kapıya yöneldim, kulpunu çevirdiğimde açık değildi kilitliydi, kapıya vurup yardım istiyordum. Şaka olmasını çok isterdim. Kilit sesi geldiğinde kapıdan bir kaç adım uzaklaştım, merakla kapıya bakıyordum. Kapı açıldığında sinirli gözler beni bulmuştu. Kimdi bu, ne istiyordu benden, neden buraya getirildim. Boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.
Miran: " Neden burda olduğunu merak ediyorsun, kim olduğumu. Ben Miran Şahmaran kocan olacak kişiyim."
Su: " Ne dedin sen? Bak babam duyarsa çok kötü olur, hayatın biter bitirir."Babam asla böyle birey müsaade etmezdi, beni kurtarırdı.
Miran: " Yiğit abin ve kardeşim kaçtılar ama onları buldum. Kısası kısas yapacağız. Ya benimle evlenirsin ya da ikisi de ölür." Deyip telefonu bana uzattı Yiğit abim baygın şekilde yatıyordu yanında bana anlattığım sevdiği kız dizinde ağlıyor, uyanmasını bekliyordu. Telefonu elimden aldığında gözlerim onun gözlerine sabitledim. Kardeşine kıya bilirmiydi, bunu yapailirmiydi? Gözleri herşeyi söylüyordu, yapacaktı her ikisini de öldürecekti. Kafamı iki yana sallayıp geri geri gidiyordum, gözlerim çoktan yaşlar akmıştı.
Su: " Hayır, hayır bunu kendi kanına, kız kardeşine yapamazsın. O senin kanın, canın."
Miran: " Kararını ver. İmam bekliyor. Cevabın evetse şurada başörtü var, giy ve gel. Cevabın olumsuzsa kapıdan çıktığın gibi ikisi de ölecek." Deyip kapıdan çıkmıştı...
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍