Herkese Merhaba🤍
12.01.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Odaya girdiğimde çantamdan telefonu çıkardım Borayı tuşlayıp aradım ama telefonu kapalıydı çok merak ediyordum onu. Telefonum çaldığında Miran yazısını gördüm oflayarak açtım.
Rana: "Ne istiyorsun? Seni görmek veya sesini duymamak için kaçtım ama hala yakamdasın."
Miran: "Küçük kendine bi delik bul o konağa gelince çok kötü şeyler olacak."
Rana: "Sen usanmadın mı tehdit veya şantaj yapmaya?"
Miran: "Şantajı göreceksin sen." Deyip yüzüme kapatmıştı.
Odadan çıkıp Ayşenin yanına gitmeye karar verdiğimde nerede olduğunu düşünmeye başladım bu konak çok büyüktü ve çok fazla odası vardı. Merdivenlerden inerken son birkaç basamak kaldığında tökezleyerek düşmüştüm. Yanıma biri geldiğinde.Miraç: " İyi misin?"
Rana: "Bilmiyorum ayağım ağrıyor."
Miraç: "Yeni misin?" Anlamadığım gözlerle baktığımda.
Miraç: "Yani burada mı çalışmaya başladın seni hiç görmedim."
Rana: "Yok ben şey ah ayağım." Konuyu değiştirmeye çalıştım beni kucağına aldığında ağzımdan bi çığlık koptu.
Miraç: "Hastaneye götüreceğim burkulmuş olabilir." Arabaya beni yavaşça bildirdiğinde kendiside sürücü koltuğuna bindi.
Rana: "Şey keşke haber verseydik evdekilere."
Miraç: "Tamam kim olduğunu söyleyeyim?"
Rana: "Su ismim." Miranın eşi olduğumu söyleyemiyordum. Telefonu alıp aradığında kaşlarını çatmıştı.
Miraç: "Su diye birisini tanımıyorlar diyorlar?" Oflayarak bende sinirlenmiştim.
Rana: "Miranın karısıyım!" Sinirli şekilde söylediğimde şaşırarak bana baktı.
Hastaneye geldiğimizde çok büyük birşey olmadığını söylediler.
Rana: "Kusura bakma seni de yordum bu arada isim Rana Su ama Suyu tercih ediyorum. Burada pek tercihlerime önem vermiyorlar, Rana çoğunluk diyorlar."
Miraç: "Miraç Miranın kuzeniyim haberim vardı evleneceğinden ama görmemiştim kusura bakma Su. Neden daha önce söylemedin Miranın karısı olduğunu?"
Rana: "Öyle." Deyip soruyu kestirip attım.
Miraç: "Miranla evleneceğinden mutlu olduğunu düşünüyordum sanırım istemiyorsun." Sinirli şekilde söylemişti. Koridorda Miranın geldiğini gördüğümde Miraça bakıp.
Rana: "Teşekkür ederim ve tanıştığıma memnun oldum."
Miran: "Miraç neyi var?" Endişeli sorduğunda.
Miraç: "Ayak bileğini incitmiş sadece bu merhemi düzenli şekilde kulanırsa bir kaç güne iyileşir."
Rana: "iyim ben sadece düştüm merdivenlerden."
Miran: "Teşekkür ederim kardeşim." Deyip kucağına beni aldığında rahatsız olmuştum.
Arabaya bindiğimizde ağlamamak için kendimi sıkıyordum.
Rana: "Miran ben istemiyorum senle evlenmeye daha çok geç değil lütfen."
Miran: "KES SESİNİ RANA! UYARMIŞTIM BU KONULARLA YANIMA GELME DİYE. SEN BENİMSİN ANLADIN MI? ARTIK ÖMÜR BOYU BENİMLE OLACAKSIN KABULLEN BUNA ALIŞ."
Rana: "Nefes alamıyorum. Bazı şeyleri kabullenmek alışmak istemiyorum içten içe bitiyorum bunun farkında olup elimden bir
șey gelmemesi çok ağır basıyor artık.
Insanlara biraz daha fazla ilgi, tahammül, tolerans gösterecek ne gücüm ne de sabrım kaldı. Dayanamıyorum daha fazla, saklıyorum kalbimdeki çürükleri, yaraları, acıları. Ama ruhum dayanamıyor bitiyorum ben Miran Şahmaran." Deyip ağlamaya başlamıştım. Miran hiçbirşey söylemeyip arabayı sürmüştü.___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍