Herkese Merhaba🤍
17.08.2023Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Bölüm şarkısı.
Sezen Aksu- KüçüğümMehmet: "Tamam o zaman oğlumu alın ama kızımı vermem! Benim Tek kızım var gözümden bile sakındığım onu vermem. Benim kızım daha 18 yaşında, hayalleri, prensipleri var. Bu töre için benim ve diğer kız çocuklarını kıymayın. Oğlumdan vazgeçerim ama kızım olmaz." Babama baktığında gözlerimle teşekkür ediyordum, iyi ki babam sen olmuşsun dedim içimden.
Ağa: "Mehmet ağa anlarız seni, ama töre bu son karar verildi. Kız artık Şahmaranların. Gidebiliriz ağalar." Dediklerinde babama baktım.
Rana: "Babam sen üzülme olur mu? İyi olacağım burada, beni merak etme. Ne diyelim kaderimde varmış. Anneme iyi bak ve onu çok sevdiğimi söyle olur mu?" Babam alnından öptüğünde ağlamaya başlamıştım.
Mehmet: "Güzel kızım sakın korkma dağ gibi baban var arkanda. Bir şey olursa beni arıyorsun. Çok kısa süreliğine burda olacaksın seni alıcam tamam mı? Sen de Miran Şahmaran kızımın bir teline zarar gelirse bu konağı başına yıkarım."
Miran: "Rana Su artık bir Şahmaran oldu. O benim karım ona çok iyi bakacağım."
Rana: " Bora özür dilerim, beni affet." Dediğimde Miran çok sinirli bana bakmıştı.
Bora: "Seni alınca dilersin özrünü. Seni seviyorum Suyum."
Miran: "Sen kim oluyorsun karıma seviyorum diyorsun?" Deyip bir yumruk atmıştı. Babam Borayı alıp konaktan çıkmıştı. Salonda ben ve Miran kaldığımızda.
Rana: "Senden nefret ediyorum."
Miran: "BEN SANA DEMEDİM Mİ ODADAN ÇIKMA?" Bileğimden tutup beni odaya sürüklüyordu. Yatağa attığında canım acımıştı. Korkarak Mirana baktığımda koyu hahverengi gözleri sakinleşmeye çalışıyor gibiydi. Pencereye doğru gidip Mardini izlemeye başlamıştı sanırım onu sakinleştiren buydu. Ben de yavaşça yataktan kalkıp. Yere oturup dizlerimi önüme çekip, duvara yaslandım.
Miran Şahmaran kazanmıştı, beni alamadılar. Artık ben Şahmaranların gelini olmuştum. Gözlerimi kapatıp kendimi karanlığa teslim ettim.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍