Herkese Merhaba🤍
11.01.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Rana: "Şey ben bi lavaboyu kullanayım geliyorum hemen." Deyip uzaklaştım arka kapıdan çıktığımda bir çift göz ile karşı karşıya gelmiştim.
Gözlerim çoktan dolmuştu, korkarak bakıyordum. Anne baba lütfen kurtarın beni. Miran sinirli şekilde bakıyordu bana, Miran bana doğru yürürken ben geri geri gidiyordum. Miran bileğimi kavrayıp arabaya doğru sürükledi beni.
Rana: "Bırak kolumu, istemiyorum seni." Miran da arabaya bindiğinde derin bir nefes aldım.
Miran: "Sana güvenip telefon ve koruma peşine takmadan izin verdim ama sen ilk iş o şerefsize yazdın. Sen anlaşmamızı bozdun artık sadece abin değil sen ve o şerefsiz de öleceksiniz." Ben ne yapmıştım.
Rana: "Özür dilerim benim suçum onların değil. Ölecek biri varsa o benim lütfen onlara zarar verme." Deyip yüzümü ellerimle kapatıp ağlamaya başladım.
Miran: "Rana bana bak yüzüme bak. Üstüne gitmeyeyim diyorum ama sen her defasında beni yanıltıyorsun. Ne yapayım ben seninle? Sen benim küçük kadınımsın, sen benimsin benim oldun nasıl o şerefsize kaçıyordun? Sen 19 yaşına rağmen çok olgunca düşünebiliyorsun bu konuda nasıl çocukça bir hareket edebildin?" Çok mu sakindi bana mı öyle geldi neyse banane ben ağlamama devam edeyim.
Miran: "Kes ağlamayı!" Bağırdığında oturduğum yerden korkarak sıçradım.
Rana: "Ben senle olursam hayatım mahvolacak." Ağlayarak zar zor söylemiştim. Bana su uzattığında suyu içip şişeyi ona geri uzattım. Peçete de verdiğinde burnumu silip ona tekrar verdim.
Miran: "Ağlamayı kestiğine göre, neden hayatın mahvolacakmış?"
Rana: "Çünkü bir kaç gün sonra puanım açıklanacak ve üniversiteye gitmek istiyordum en büyük hayalim avukat olmak ama sen 29 yaşındasın benden 10 yaş büyüksün ve istemezsin okumamı. Çocuk yapıp evde oturmamı istersin. Ben Boraya sevdiğim için değil hayatım için çünkü ona güvenebilirim okul konusunda, farkındayım ben biz o işi yaptık sen Allah katında benim kocamsın ben kaçsam bile onla artık istesem bile olamam ki, sen benim her konuda ilkim oldun."
Miran: "Yani sen bunun için mi kafana takıp kaçacaktın? Ben çok mutlu olurum benim minik kadınım avukat olursa. Mesleğini eline almanı çok isterim. Aramızda 10 yaş olabilir yanılmıyorsam senin annen babanın da 13 yaş var?"
Rana: "Yani okumamı istiyorsun?"
Miran: "Okursan hayatında vereceğin en büyük hediyeyi verirsin bana minik." Deyip alnımı öpmüştü. Bütün aşiret karşı olucaktı ama miniği bunu istediğinde konu onun için bitmişti çünkü Rana Suyu çok seviyordu.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍