Herkese Merhaba🤍
18.04.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Miraç: "Su şu yemeğini ye yoksa kötü olur." Kaç gündür burada olduğumu dahil bilmiyordum gece gündüz uyuyordum, yemek te yemiyordum. Miraç çenemi sıkıp ağzımı açtırdı ve çorbayı yedirmeye çalışıyordu.
Rana: "Bırak Miraç yeter istemiyorum yemeye. BIRAK BENİ NOLUR." Dediğimde tokat atmıştı, yere düştüğümde ise beni kaldırıp Yine bağırmaya başlamıştı.
Miraç: "SEN BENİMSİN SU. HAYATINDA HİCKİMSE OLMAYACAK SADECE BEN OLUCAM. MİRAN SENİ ARAMIYOR BİLE HATTA KIZ HAMİLE." Dediğinde hayal kırıklığına uğramıştım. Ayaklarım beni tutmazken Miraç kucağına aldı ve koltuğa yatırdı.
Rana: "Su verir misin." Zor Dediğimde Su vermişti.
Miraç: "Ayakların bile seni taşımıyor ye artık yemeğini Kaç gündür bi lokma bile yemiyorsun." Yemeği getirdiğinde tekrar sinirli şekilde baktı, ben de bir şey demeden yavaşça yemeyi yedim.
Yüreğim ağlıyordu, sesimi kimse duymuyordu. Babam annem, abilerim yanımda hickimse yoktu. Yalnızdım tektim bi manyağın elindeydim. Hukuk okumak istiyordum, hayallerim vardı bir bir herkes çaldı. Artık sadece kendim için yaşayacaktım herkes benim için ölmüştü.
Odada Yine bağlı şekilde yatıyordum. Miraç olmadığı zaman bağlıydım. heryerde korumalar vardı ama yine de beni bağlıyordu, geldiği zaman ipleri çözüyordu. Odaya Miraç girdiğinde artık buradan kurtulmam gerekiyordu.
Rana: "Miraç geldin mi? Seni bekliyordum, bugün niye geç geldin?" Dediğimde Miraç ilk önce şaşırmıştı ama sonra hızlıca kendine gelerek, yanıma oturdu.
Miraç: "Özür dilerim Suyum. Bugün yorucu gündü benim için. Akşamı sabırsızlıkla bekledim seni görmek için. Elin morarmış Yine ipin yerine zincir getirdim biraz olsun bari sıkmaz ip gibi." Dediğinde içimden küfürler savurdum.
Rana: "Miraç neden beni bağlıyorsun? Ben Miranın gerçek yüzünü gördüm. Ondan nefret ediyorum. Ben istesem bile bir yere kaçamam. Senin bana onca güzel şey yaptıktan sonra seni bırakamam." Dediğimde ipleri çözüyordu.
Miraç: "Biliyorum sevgilim, nefesim benim ama beni de anla, ne olur ne olmaz. Hem aramızda zincir mi var? Dayan olur mu Suyum." Dediğinde sakin kalmak için dişlerimi sıktım.
Salona geçtiğimizde yemek getirmişti sessizce yemeğimi yediğimde artık planımı gerçekleştirmeye hazırdım. Allahım nolur bana yardım et.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍