Töre 28

588 16 3
                                    

Herkese Merhaba🤍

29.02.2024 Okuma tarihinizi👉🏻

Şuraya ❤️ unutmayalım

Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍

Başlıyoruz🤍
---------------------

Dünden beri bu odadaydım,neredeyse 2 gün yemek yememiştim. Yerden kalkıp odayı toplamaya başladım. Kırılan vazoyu toplarken, Miran gelmişti. Ayağa hemen kalkıp yanına gittiğimde.

Miran: "Sen gitmedin mi?"

Rana: "Hayır gitmedim çünkü cezalıyım. Cezamı çekiyorum, bak ben hatalıyım inkar etmiyorum yaptığım şey yanlıştı ama yemin ederim fikrimi değiştirmiştim içmeyecektim." Sonuna doğru ağlamıştım.

Miran: "Umrumda değilsin, herşeyi unut tamam mı eski Miranı unut. Benim için sen öldün. Çöp kovasına bile saygı duyarım ama sana asla." Deyip bavulumu alıp eşyalarımı topluyordu. Karşısına geçip.

Rana: "Napıyorsun neden eşyalarımı topluyorsun?"

Miran: "Dağ evinde kalacaksın. Senin yüzünü görmek dahil istemiyorum. Sana baktıkça iğreniyorum. Orada çalışanla beraber kalacaksın." Dediğinde Kalbim kırılmıştı, bu kadar mı benden nefret ediyordu? Aşağı indiğimizde Ayşeyi gördüm tam yanına gidecekken arkasını dönüp gitti.

Araba durduğunda, Miran arabadan çıkıp bavulu indirdi ve beni bahçede yalnız bırakıp arabayla gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Araba durduğunda, Miran arabadan çıkıp bavulu indirdi ve beni bahçede yalnız bırakıp arabayla gitti. Korumalardan biri gelip bavulumu aldı Kapıyı orta yaşlarında kadın açtığında.

Rana: "Merhaba."

Hatice: "Merhaba hanım ağa." Hatice abla odamı gösterdiğinde bavulumu açıp eşyalarımı düzenledim. Akşam yemeği için mutfağa gittiğimde çok aç olduğum için hemen yedim. Yemek yedikten sonra odama geçip kırmızı geceliğimi giydim Miranın kokusu olduğu için bilerek o geceliği giymistim. Uykum geldiğinde yatağa yatıp uyumuştum.

_____Miran___

Miran: "Hatice hanım yemeğine koydunuz dimi uyku ilacını?"

Hatice: "Evet ağam dediğiniz gibi ilacı yemeğin içine kattım. Hatta şimdi odasına geçip uyuya dalmış mı kontrol ettim. Sabaha kadar uyanmaz." Tamam deyip Rananın odasına geçtim. Küçük kadınım çok güzel uyuyurdu. Yaptığı şeyi hatırladıkça sinirleniyordum ama onsuz da uyuyamazdım. Hatice hanımdan her akşam yemeğine uyku ilacını katmasını istedim. Gece uyanıp ta beni görmesin diye. Hatasını farkına varmasını istiyordum. Bugün ailesiyle gitmemesi beni oldukça şaşırtmıştı. Yanına yattığımda yine kırmızı geceliği giymişti Küçük, hiç uzatmadan ona sarılıp uyumuştum.

Saat 8 olduğunda istemeyerek uyanmıştım son kez kadınıma baktığımda bir buse kondurdum yanağına ve odadan çıktım.

Miran: "Hatice sakın geldiğimi söyleme ona iyi bak." Deyip çıktım.

___________________

Bölüm sonu🤍

Nasıl buldunuz bölümü?🤍

BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍

🤍Görüşmek üzere🤍

KALP ATEŞİ (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin