Herkese Merhaba🤍
18.04.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Mini her yeri dekolte fışkıran kırmızı elbise giydirmişti bana bolca da makyaj yaptığında. Arkamdan kelepçeledi, ben hala hareket edemiyordum. Dün olaydan sonra bir kaç yerim morarmıştı orayı fondötenle kapatmıştı.
Rana: "Allah senin de belanı versin.sen de bi kadınsın, sana yapılsaydı hoşuna gider miydi?" Demiştim kendimden iğreniyordum herkesin elinde oyuncak olmuştum. Geceyi hiç düşünmek istemiyordum.
Yatağa beni yatırıp gözlerimi bağladı. Senden nefret ediyorum Miran Şahmaran.Kapı açılma sesi geldiğinde hareketsiz bağlı şekilde yatıyordum.
Miraç: "Ah Suyum Sevgilim. Çok güzel olmuşsun." Deyip gözlerimi açtı.
Miraç: "Bugün tamamen benim olacaksın." Deyip elbisemi üzerimden makasla kesiyordu. Makas tenime her temas ettiğinde ürperiyordum. Karşısında iç çamaşırlarla kaldığımda parmağıyla tenime dokunuyordu. Oda üzerime üzerime geliyordu duvarlar sanki üzerime yıkılacakmış gibiydi daha fazlasına dayanamayıp kendimi karanlığa teslim ettim.
______Miran____
Ranayı kaçıranı bulmuştum Miraç itiymiş, Rananın olduğu yere geldiğimizde evin her dört köşesine geçmiştik 50 fazla kişi vardı.
Evin içerisine girip tek tek odalara baktım sonunda Ranayı gördüğümde içim paramparça olmuştu baygın şekilde yatıyordu. Yanına yaklaştığımda ateşi vardı. Kelepçeyi anahtarla açtığımda ceketimle onu kucağıma aldım. Kokusunu içime çektiğimde gözümden yaş akmıştı ilk defa biri için gözümden yaş akmıştı.
2 gün sonra
Heryerim ağrıyordu kendime geldiğimde. Hemşireler koşuşturmaya başladı. Herşey tek tek aklıma geliyordu, Kalbim sıkışıyordu.
Hemşire: "Rana hanım lütfen sakin olun. Kasmayın kendinizi. Sakinleyici verdik iyi olacaksınız." Dediğinde gözlerimden yaş akıyordu, demek ki kurtulmuşum. Kapıdan Miran İçeri girdiğinde, korkarak ona baktım. Kalbim sıkışıyordu makineden ses geliyordu. Hemşire sakin olmamı söylüyordu, Miranı dışarı çıkardığında daha fazlasına dayanamayarak karanlığa teslim oldum.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍