Töre 16

1K 27 2
                                    

Herkese Merhaba🤍

11.01.2024  Okuma tarihinizi👉🏻

Şuraya ❤️ unutmayalım

Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍

Başlıyoruz🤍
---------------------

Miran: "Okursan hayatında vereceğin en büyük hediyeyi verirsin bana minik." Deyip alnımı öpmüştü.

Aklıma zonk diye Bora gelmişti gözlerimi büyüterek Mirana baktım. Korkuyorum Mirandan ama Borayı da merak ediyorum.

Miran: "Söyle." İç çekerek konuşmaya başladım.

Rana: "Bora nerede?" Miran sanki sakinleşmeye çalışıyor gibiydi.

Miran: "Si**** sen onun ismini vermeden duramıyor musun? Sana iyi bir ceza şart oldu." Deyip arabayı sürdü. Bir dakika o bana küfür mü etmişti?

Rana: "Sen git oraya. Nerede Bora naptın ona?"

Miran: "Postaladım memleketine ikinci defa olursa da eve değil mezara postalarım."

Rana: "Hıh." Deyip gözlerimi kapattım.

_____Miran_____

Miran: "Efendim Cevdet."

Cevdet: "Abi Bora bey yengeyle mesajlaşmış ve şuan gelinlikçi mağazasının arkasında sanırım Rana hanımla kaçacaklar."

Miran: "Tamam Cevdet sen Borayı dediğim gibi takip ettir ben de geliyorum." 

Halil: "Ne oldu?"

Miran: "Karım kaçacakmış." İbrahim ve Halil gülmeye başladıklarında sinirle onlara baktım.

Halil: "Ağabey daha evlenmeden Bismillah demeden Rana yenge kaçıyor. Baya çekeceğin var." Bende sırıttığımda harbiden baya çekeceğim vardı.

Halil: "Evet Gül yenge öyle değildi, Rana yenge gibi. Mekanı cennet olsun." Dediğinde sinirlenmiştim ben Ranaya eskiden evli olduğumu söylememiştim ve ben ne zaman Gülü unuttum? Bir ay önce onun için onu özlediğim için sarhoş olmamış mıydım?

Miran: "Ranaya söylemedim siz de ağzınızdan kaçırmayın. Hadi Allaha emanet olun." Deyip küçük kadınıma gittim.

___________________

Bölüm sonu🤍

Nasıl buldunuz bölümü?🤍

BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍

🤍Görüşmek üzere🤍

KALP ATEŞİ (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin