Herkese Merhaba🤍
12.01.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
-----------------------Miran: "Küçük uyan hadi." Gözlerimi araladığımda geleceğimiz yere gelmişiz.
Rana: "Burası çok güzel neresi burası?"
Miran: "Beyazsu deresi yazları sürekli buraya gelirdik."Rana: "Kimle?" Garson geldiğinde Miran bana bakarak.
Miran: "Ne istersin?" Sorduğunda menüye bakıyordum.
Rana: "Milshake çilekli alayım birde tiramisu aa birde kavun." Miran bana bakarak güldüğünde kaşlarımı çattım bana gülmemişti hiç, güldüğünü bile görmemiştim.
Miran: "Koçum yengenin dediklerini getir bir de meyve tabağı." Garson gittiğinde, merak ettiklerimi sora bilirdim.
Rana: "Üniversiteye gittin mi?"
Miran: "Hacettepe Üniversitesi, İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı" şaşırarak Mirana baktım.
Rana: "Türkiyenin birinci sırasında bu üniversite var. Oha çüş" Dediğimde Miran kahkaha atıyordu.
Miran: "Abartmaya gerek yok." Egolu öküz, Garson istediklerimizi getirdiğinde milshakin tadına baktım çok güzeldi.
Rana: "Aslında ben de Hacettepe Üniversitesine çok istiyordum ama babam çok korumacı ve aklı ben de kalırdı kendisi de istemiyordu zaten. Diyarbakıra yakın bir yer yazdım Mardin Artuklu Üniversiteyi yazdım kesin tutar."
Miran: "Bence kader bizi birleştiriyor her türlü." Gülümsedim.
Rana: "Peki sevdiğin kadın oldu mu hayatında yada şuan var mı? 29 yaşındasın sonuçta."
Miran: "Hadi ye tiramisuyu çok fazla soru sordun. Cezana gelicek olursak, zaten daha önce bi cezan vardı üstüne de uyurken bana sarılarak uyuyacaksın." Dediğinde sinirlenmiştim.
Rana: "Git kendin sarılarak uyu kendinle." Bu adam beni cıldırtıyordu. Aklıma çok güzel fikir geldiğinde gülümsemeden edemedim.
Miran: "Neye gülüyorsun?"
Rana: "Hiç ben bi lavaboya gideyim." Deyip ayağa kalktım. Lavaboya gittiğimde biraz durup çıktım. Çıkışa doğru gidip taksiye bindim Şahmaran konağına dediğimde götürmüştü beni,taksiden çıkıp dışarda duran adama ücreti ödemelerini söyleyip konağa girdim, arasın şimdi beni.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍