Herkese Merhaba🤍
08.02.2024 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Sabah uyandığımda sanki Miranla uyumuş gibiydim onun kokusu üzerime sinmişti sanırım geceligimden dolayı. Duşumu alıp Hatice ablanın yanına gidip birlikte kahvaltı yapmıştık ve herşeyi anlatmıştım. Beni yargılamadan dinlemiş tavsiyeler vermişti.
Neredeyse 2 haftadır buradaydım ve Miranı hiç görmemiştim, yanıma hiç gelmemişti. Sanırım bu duruma alışmıştım çünkü her gece uyuyordum, uyuyamam düşünürken uyuyordum ama sabahları onu çok özlüyordum artık öğlen bile uyuyordum belki Miranı hissederdim diye. Odamdan çıkıp boş boş dolaşıyordum bahçede. Hatice ablanın yanına gittiğimde yemek yapıyordu.
Rana: "Hatice abla yardım edeyim mi?"
Hatice: "Yok kızım ben hallederim." Hatice ablayla sohbet ederken bir anda sesler gelmeye başladı. Silah patlama sesi geldiğinde Hatice ablayla çığlık atıyorduk. Dışarıda sesler kesildiğinde. Hatice abla ayağa kalkıp.
Hatice: "Rana kızım buradan çıkma sakın bakacağım Kapı deliğinden." Dediğinde bir anda Kapı açılma sesi gelmişti tanımadığım birileri İçeri girince, Hatice abla bağırıyordu biri Hatice ablayı bayıltığında koşarak Hatice ablanın yanına gittim.
Rana: "Kimsiniz siz? Ne istiyorsunuz?" Dediğimde yüzüme sprey sıktılar sonrası karanlık.
________Kendime geldiğimde bi odanın içinde yatağa ellerim bağlı şekilde yatıyordum. Durmadan çığlık atıyordum ama odaya kimse girmiyordu. İpleri çözmeye çalıştıkça canım açıyordu. Miran diye bağırdığımda, Miranın geleceğinden bile emin değildim. Kapı kilit sesi geldiğinde kapıya baktım. Miraçı gördüğümde gülümsemiştim demek ki Miran da geldi.
Rana: "Miraç çok şükür geldiniz. Miran nerede? İpleri çöz lütfen çok canım acıtıyorlar." Yanıma gelip oturdu. Neden çözmüyordu diye düşündüm.
Miraç: "Suyum, güzelim seni o şerefsizin elinden kurtardım. Artık berdel Töre yok. Sadece ikimiz olucaz ve çocuğumuz." Dediğinde donup kalmıştım. Ne yani,beni kaçıran Miraç mıydı?
Rana: "Ben Miranı seviyorum o benim kocam. Çöz beni lütfen Miran öğrenirse çok kötü olur." Miraç kahkaha attığında delirmiş gibiydi.
Miraç: "Seni kurtarmaya gelmeyecek neden biliyor musun? Çünkü sevgili karısıyla dini nikahlı karısıyla evinde mutlu." Anlamaz gözlerle baktığımda, idrak etmeye çalışıyordum ne dediğini? Başkasıyla mı nikah kıymıştı? Miraç cebindeki telefonu çıkarıp fotoğraf gösterdiğinde kız benim odamdan çıkmış şekilde gülümseyerek Mirana bakıyordu. Gözümden bir yaş aktığında başımı iki tarafa hayır dercesine sallıyordum. Miran nasıl yapmıştı bunu bana? Miraç ipleri çözdüğünde, odadan çıkmıştı. Ben ise donup kalmıştım öyle. Miran diye bildim.
Rana: "Hayır hayır Miran yapmaz, bunu bana yapmazdı." Ama fotoğraflar. Oda üstüme üstüme geliyordu sanki, kafamda Miraçın bana söylediklerindeydi. Odadan çıkmak isterken, gözlerim kararıp yere düşmüştüm.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍