Töre 1

4.9K 85 19
                                    

HERKESE MERHABA, YENİ KURGUMA HOŞGELDİNİZ, BOLCA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

05.07.2023 sizde ekleye bilirsiniz.

Şuraya ❤️ unutmayalım.

Başlıyoruz
----------

Bügün yıllarca beklediğim, hasretine yandığım Evîna min (sevgilim, aşkım) geliyor. 4 senedir ayrıyız ama artık ayrılığımızın sonuna geldik. Okulu bitirmiş şekilde diyarbakır köyüne geliyor. Hemen hazırlanıp aşağı indim kahvaltımı yapıp Bora'nın sevgilimin yanına gidecektim.

Su: " Roj baş " (Günaydın) herkes vana bakarak Günaydın diyip, oturdum masaya.

Mehmet: " Napıcakmış bügün benim biricik kızım?" Utanarak baktım babama, benle dalga geçiyordu biliyordu Boramın geleceğini.

Su: " Zehra teyzemgile gideceğim, yardım için çağırmıştı, Bora gelecekmiş." Dedim

Mehmet: " Aaaa öyle mi? Ben de sana iş verecektim." Suratımı asarak babama baktım.

Fatma: " Kızı utandırma bey. Su kızım dikkatli git olur mu? Hatta abinler bıraksın seni." Tek kız olduğum için annem ve babam çok dikkat ediyordular, çünkü içlerinde tek kız bir de ailenin küçüğü olduğum için yerim çok ayrıydı, birde 4 tane abim vardı Poyraz abi, Ali abim, Kara abim ve Yiğit abim.

Su: " Ana zaten yakın hem çarşıya da uğrayacağım, elbiselerim hazır olmuştur bügün alacağım terziden, hem Yiğit abim nerede."

Poyraz: " Bizde bilmiyoruz prensesim yine bir yerlerde eğleniyordur." Son lokmamı alıp herkese bakarak.

Su: " Hadi görüşürüz, ben geç kalmayayım, sizi seviyorum." Son kez bakıp konakta çıktım, terziden çabuk almam gerekiyor elbiselerimi ve Borama kavuşayım.

Elbiselerimi alıp, ablaya teşekkür edip çıktım terziden. Ara sokaklardan gidersem daha hızlı olur diye ara sokağa girdim. Hızlı yürüyerek yolu bitirmiştim, kalbime dokunup nefes aldım, konak önümdeydi bitmişti ayrılığımız, kıyafetimi düzeltip kapıyı elim varmadan ağzıma kapanan el ile gözlerimi irice açtım, ne yapacağım bilemez şekilde çırpınmaya başladım, gözümden bir damla yaş aktığında bilmediğim koku beni karanlığa sürükledi ben ise hiçbirşey yapamadım...

___________________

Bölüm sonu🤍

Nasıl buldunuz bölümü?🤍

BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍

🤍Görüşmek üzere🤍

KALP ATEŞİ (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin