Herkese Merhaba🤍
10.10.2023 Okuma tarihinizi👉🏻
Şuraya ❤️ unutmayalım
Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar🤍
Başlıyoruz🤍
---------------------Miran: "Lan nasıl bi kadını koruyamadınız? Eğer başına bir şey gelsin herkesi yakarım duydunuz mu?" Hatice hanımın yanına gittigimde perişan haldeydi.
Hatice: " Özür dilerim Rana kızımı koruyamadım o bana emaneti. Miran ağa nolur bulun onu. O sizi çok seviyor, siz getirdiğinizde beri ağlıyordu.. O çok masum." Çok pişmandım Ranamı yanımdan ayırdığım için. O şuan yalnızdı. Allahım ben ne yaptım.
________Rana Su________
Rana: " Miraç ben duş alabilir miyim?" Banyoda pencere vardı, oradan kaçmayı düşünüyordum.
Miraç: "Tabi sevgilim havlu fln hazırlıyım."
Kapıyı kilitleyip suyu açtım, çamaşır makinesi ağır olmasına rağmen çekmeye çalışıyordum, arada gıcırtı çıkıyordu ama başara bilmiştim.
Ormandaydım deli gibi koşuyordum aniden silah patlama sesi duyduğumda çığlık atmıştım.
Miraç: "Su buraya gel yoksa yakalarsam çok kötü olur." Delirmiş gibi bağırıyordu. Daha fazla koşamayacağımı anladığımda büyük ağacın arkasına saklandım. Elim ayağım titriyordu, yakalanırsam çok kötü olacaktı. Sesler kesildiğinde nefesimi verip saklandığım yerden çıkmıştım. Arkamı dönüp gidecekken Miraçın sesini duydum.
Miraç: "Bir adım daha atarsan ayağına sıkarım." Diye tehdit ettiğine ona doğru döndüm. Korkarak bakıyordum.
Rana: "Özür dilerim." Kekeleyerek söylemiştim. Yanıma gelip bileğimi kavrayıp sürüklemeye başlamıştı.
Miraç: "Neden yaptın? Bilerek uslu duruyordun. Günlerce plan yaptın dimi?" Diye bağırdı. Tokat attığında yere düşmüştüm. Eğilerek tekrar tokat attığında, canım çok yanıyordu.
Rana: "Miran." Dediğimde çıldırmış gibi vuruyordu.
Miraç: "MİRAN YOK.BEN VARIM O KALIN KAFANA SOK. YOKSA DAHA ÇOK DAYAK YERSİN." deyip yatağın dört köşesine zincirlemişti. Gücüm kalmamıştı tek bi kelime bile söyleyemiyordum. Gözümden yaş aktığında yine yalnızdım. Yalnızım.
______
Rana yatağın dört köşesinden zincirlenmiş şekilde yarı baygın şekilde yatıyordu. Ölmek istiyordu bu hayat onun için çok ağır gelmişti. Son gücünü de kullanıp MİRAN diye bağırmıştı.
Miran sanki Rananın o çığlığını hissetmiş duymuş gibi Rana diye bilmişti. Rana o gece herkesten herşeyden vazgeçmişti. Miran ise gece gündüz sadece küçük kadınını arıyordu.
Rananın ailesi de öğrenmişti her yerde Ranayı arıyordular küçük kızlarını arıyordular.
_______Miran____
Çok sinirliydim nasıl bulamazdım kadınımı? Yine toplantı yapacaktım her köşeden güçlü tanıdıklarımla 2-3 günde bir toplantı yapıyorduk. Tek tek kim nerede aradığını söylediklerinde Miraçın bluzunda küçük damla kan vardı. Miraçın aradığı yerleri iyice dinleyip hiçbirsey Olmamış gibi bitirdim toplantıyı. Miraçı takip etmelerini istedim.
_______Rana____
Ertesi gün uyandığımda bi kadın başımda bekliyordu.
Rana: "Nolur bana yardım edin kaçırıldım ben." Kadın duygusuzca bana bakıp.
Emine: "Beni buraya Miraç bey gönderdi. Sizi akşam için hazırlayacağım. Zorluk cıkarabileceğinizi söyledi o yüzden bi iğne yapıcam sizi uyuşturacak."Dediğinde çığlıklar atıyordum, iğneyi yaptığında dakikalar sonra karıncalanmaya başlamıştım kendimi sersemleşmiş gibi hissediyordum.
___________________
Bölüm sonu🤍
Nasıl buldunuz bölümü?🤍
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.🤍
🤍Görüşmek üzere🤍