Minho yu ve kardeşlerini tanıyoruz

2.4K 145 56
                                    

Burayı okumadan geçmyinizBu iki yıl önce yazdığım bir kitaptı. rahatsız edici şeyler içerir.
Bazı yerler karışık olabilir.

Zorlama👍
Cinsellik👍
Sadist minho👍
Sidetimsi içerik👍
Gerçeklikle hiç bir alakası yok👍
Kendi kurguladigim bir kurgu
Ona göre yorum yapın

Bu hikaye ben daha yeni stay olmuşken yazdım ve çok hata olabilir bazı üyelerin ismi yanlış yazılmış, bunlar için özür dilerim ve mantık hatasıda var olabilir ... Aynı zamanda çokça sadist minho içerir smut çok fazla içerir buna göre okuyun ve ona göre yorumlarınızı yapın lütfen. İki üç yıl öncebyazılmış bir fic... Ciringelikte var her bok var kısaca
Ve hata silmeyi bile düşünüyorum

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

"

hyung son çıkardığın volim içeceğinimi tanıtayım "

" tanıt demedim salak sen raflara koyarsan insanlar görür ve merak edip ister sadece bunu yap, ben sana gite tanıt demedim Jungkook "

"Aaa ama ayıp oluyo salak malak "

" Hyunglarım ben gidiyorum "

Minho ile Jungkook konuşurken merdivenlerden inen Lisa'ya nereye bakışı atmışlardı

" haa sen şu direği sikmeye gidiyorsun "

" hyung o lisa nın işi öyle demesen olmazmı kırılır sonra "

Jungkook güven verici bir şekilde ve minho nun gözleri içine bakarak konuştu.

Lisa direk dansçısıydı ve işini de çok seviyordu çokta başarılıydı. Minho Lisa dans ederken birkere izlemişti ve Lisa nın direği siktiğini düşünüyordu...ve o direğe acıyordu ama Lisa nında çok zevk aldığını anlayabiliyordu.

" Jungkook  o da şaka yaptığımı biliyo bi sen bilmiyorsun "

" tamam neyse ben gidiyorum akşam görüşürüz "

Lisa adım atarken çok fazla ses çıkaran ayak kabısıyla daha çok hızlı ve yere sert adım atarak ve başını havaya kaldırıp kalçasını bir o yana bir bu yana sallayarak ikisinin yanından tirip atarak geçti .

"Minho hıyung ben iş yerime gidiyorum görüşürüz "

" görüşürüz "

Jungkook bir gay barının sahibiydi , orayı işletirdi ve aslında Minho buna çok seviniyordu , hem içkileri ordada tanılıyor beğeni li yordu ve daha çok satış gerçekleştiriyordu hemde babaları için....

Üç kişi dışardan lüks ve bir o kadarda şaşalı bir eve sahiptiler daha doğrusu bir Vila ya, içerisi ise üç kişinin küçükken yaşıyamadığı, yapamadığı şeyleri yaptıkları bir hayal dünyasıymış gibi geliyordu insana, üçünün odasıda dağınıktı hafta sonları temizlik ekibini çağırırlardı ve bir hafta içinde ki bütün kirleri söküp atarlardı evlerinde hizmetçi gibi kişiler barındırmak istemiyorlardı rahatsız oluyorlardı.

Minho üç kişi olmalarına rağmen neden böyle büyük bir ev aldıklarını anlamıyordu küçükken eğer zengin olursam kendime ve ailemin sığacağı bir ev alıcağım gidipte beş kişinin değilde eli kişinin sığacagı bir ev almıyacağım diyordu, ama şimdi tamda eli kişinin veya daha fazla kişinin sığacağı bir eve sahipler.

Minho ,jungkook ve Lisa evlatlık tılar ama hiç biri evlatlık veya gerçek kardeş değilmiş gibi davranmıyordu bu konuda sıkıntı çekmiyorlardı, evlatlık olmalarının nedeni ise babası bir erkekle ilişki yaşamış ve ikiside birbirine sırıl sıklam aşık olmuşlardı, isimleri ise Kang sahon ve Yun gorî idi Kang sahon nun ailesi çok soylu bir aile idi kökü ise hemen hemen her ülkeye uzanırdı ve eş cinselliğe karşılardı eş cinsel insanları öldürecek kadar hemde, Yun gorî ise onların kökünün bir parçasıydı, ve last Vegas ta bir düğünde tanımışlardı birbirlerini ilk öpücük leri ise içki şerinde yani last vegasta gerçekleşmişti. Yun gorî nin ailesi de karşıydı eş cinselliğe,Kang sahun ve Yun gorî eşcinsel lerdi ve çok aşıklardı bunu bile bile seviyorlardı birbirlerini bunu bir engel olarak gürmüyorlardı, onlar için aşk sınır tanımazdı ve onlar sınır tanımadan aşklarını ve sevişmelerinin verdiği zevki tadıyorlardı .

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin