İyi okumalar ; )
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Üç kardeş, geniş ve oldukça rahat olan salonda oturup jungkook un Minho zoruyla hazırladıgı kahveleri yudumluyorlardı.
" jungkook sizin barda eşyalar azalmış ve istediğim şeyler yoktu dün gece "
" hangi eşyalar Minho hyung "
Jungkook anlamaz bakışlarla minhoya bakarken,
Minho bogazını temizler gibi bi ses çıkardı ve ayagını jungkook un kine çok sert olmuyacak bir çekilde vurdu,
Tam o sırada jungkook " haaa tamam tamam anladım farkındayım da benim fırsatım yok almaya sen alırmısın hyung "" olur alırım yarın "
Minho kahvesinden bir yudum daha alıp sırtını koltuğa yasladı, manzaraya bakıyordu." ya Minho oppa gittiğinde bana da direk dansı için şöyle gözel bir direk alırmısın "
Lisa konuştu." olur olur "
Minho jungkook un kulagına yaklaşıp " lan biz bu örenmesin demiştik ya nerden biliyor, senmi söyledin "
Demişti birazcık sinirli olan Minho.
Minho şaşırmıştı Lisa nın abilerinin böyle işlerle ugraştıgını bilsin istemiyordu ama nerden öğrenmişti ki.Jungkook hala ona sinirli bakan abisine cevap verdi.
" yemin ederim, iki gözüm önüme düşsün, yalan söylüyorsam a şurada ölüyüm ki söylemedim hyung "
Minho ikna olmuş bir şekilde jungkook a bakıyordu.Lisa ise piç sırıtışı takınıp sesli bir şekilde tıst ladı
" bilmediğimi mi zan etiniz ben biliyorum hemde herşeyi ve umrumda da değil açıkçası oda sizin degişik eğlence anlayışınız bana laf söylemek düşmez "
Lisa bu söylediklerinden sonra işine geri döndü yani video izlemeye.Jungkook ve Minho, lisanın anlayışından dolayı ona teşekür edip evden çıkmışlardı jungkook bara Minho ise Lee drink şirketine gitmişti.
.
.
.Jisung sabah erkenden kalkmış kendini hazırlamış ve kahvaltı etmeden evden çıkmıştı iş için, iş yerine doğru yürüyordu otobüse verecek parası olmadıgından dolayı yürüyerek gidiyordu, ki olsada yine yürüyerek işine giderdi parasını kendi için harcamazdı pek.
Evden çıktıktan birkaç dakka sonra hyunjin e mesaj atmıştı bu gün hyunjin jisung a hizmet edecekti.
Jisung
Lan bugün bana hizmet edecen bilion bmi
Git ve nenem ler uyanmadan onlara kahvaltı falan hazırla dezgahın üstini temizle oraları bi silip süpür hadı ben evden erken çıktım işe gidiyomHunjin
Hunjin
LAN UYAN UYAN SAAT SABAHIN ALTISI SEN HALA UYUYON
HUNCİN
LAN
Hyunjin
Lan bildirim sesleriyle uyandım başım şıştı güne bu sesle uyanmak olmadı drin drin drin ne bula
Tamam gıdecem hazırlıyacam anahtar aynı yerde miJisung
He aynı yerde hadı görüşürüz.Hyumjin
Sen nerde çalışıyon ne iş yapıyonJisung
Off hiç sorma bok gibi bi yerhyumjin
Ne la toletmi temizliyon yoksaJisung
Hayır yatak magazasında sex bölümünde off bılıyon ben böle işleri bilmem etmem bi görsen çeşit çeşit şeyler aletlerHyunjin
Ciddimisin lan oha ora sayesinde bişeyler örenirsin bari brdöbrdkrehjebrebre
Neyse
Fotoğraf*
Jisung
Azına sıçarım ha
Hem bu kimHyunjin
Yakışıklımı bu Lee drink şirketinin sahibi Lee Minho
Hani içki çalmıştınya işte o içkinin sahibi senin sayende adam yüzde eli zarara girdi seni bi yakalasa varya uffJisung
Yani yakışıklı işte Alah sahibine bağışlasın
Ve buna sen neden oldun sinirlendirme beni haHyunjin
Olm tam bakirsin ha yürü git Alah sahibine bagışlasın ne ya nenemizin sen nesnenin yanında çok mu takılıyon.Jisung
He huncin he bakirim he iş yerime vardım hadi hörüşürüzGörüldü*
Jisung iş yerine varmış artık çalışıyordu ve öglen saat 14:45 civarlarında changbin bir duyuru yapmak için herkesi salona toplamıştı.
" evet arkadaşlar bugün bi karar aldık ve akşam çalışanlar ile gündüz çalışanlar yer degiştirecek yani herkes eskisi gibi eski bölümünde olacak sadece gündüz çalışanlar akşam çalışacak akşam çalışanlar gündüz çalışacak, eleman eksikli olursa eğer biz halledeceğiz anlaşıldımı "
Gündüz çalışanlar' aaa, offf,ama ya vedenzer bagırışmalarda bulunuuyorlatdı.
Changbin Oflu yanlara " hiç itiraz istemiyorum, bu gün sabah çalışanlar eve gitsin akşam geri gelsin akşam çalışanlarda biz haber verecegiz, evet sizi uykunuzdan uyandırdık bunun için özür dileriz ama yapabileceğimiz birşey yok "
Diyip yanlarından ayrıldı.
Jisung sobbin e bi yerlere gidip birşeyler içelim sonra eve gideriz demişti sobbin kabul eti ve magazanın hemen yanındaki kafeye gittiler.
Bir şeyler içip kalktılar.
Hyunjin jisung un evine gitmiş kahvaltıyı hazırlamıştı.
Herkes uyanmıştı jennie okul için hazırlanıyordu ve kahvaltı masasına gelmişlerdi hyunjin ın servis etmesini bekliyorlardı.Jisung eve geldi ve oda masaya geçti ve hıyujin ile birlikte herkes kahvaltı etmeye başladı.
Jennie okula giti hıyujin sofrayı topladı ve herkes oturma odasına geçti çay içiyorlardı ."Oğlum "
" efendim nene "
" sen işten mi kovuldun yoksa bu saate niye gelesin ki
Ne oldu "" off işten kovulmadım sadece... "
Jisung olanları kısaca anlatmıştı neside acımıştı jisung a akşam uyumak yerine çalışacaktı.Jisung tekrar konuştu.
" aslında daha iyi oldu ben gündüzleri de çalışırım akşamları ise diğer işime giderim evet evet olur ben şimdi başka bi iş arıyacam "" oğlum kendini çok hırpalama "
" yok nene ben yorulmam hem size bakmam gerek bunun için para gerek kardeşime güzel bir gelecek var etmek istiyorum "
Jisung un nenesi gururla jisung a bakıyordu sevinmişti öyle düşünmesine.
Daha sonra hyunjin ve jisung evden çıkmışlardı biraz gezeceklerdi
Yada Sungmin ve jeonginin yanına gidip saçma ama komik tv programlarını izlerlerdi.Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...