Evt... Öhm-öhm, birkaç uyarıdan sonra bölümü okuyabilirsiniz. Çok fazla rahatsız edici kelime içerir bunu söyliyeyim, smut bölümü zaten, rahatsız oluyorsanız bölüme hiç bakmayın bile....
[ 'yuvarlak yatak ' ta olacaklar şimdi olay orda
gerçekleşecek jsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjs " olay " ağağağağağa ]Kelime sayımız 2362
İyi okumalar🤗
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Ceza... Ceza dediğin hapiste çekilir değilmi? Yada bazı cezalar hapiste çekilir. En azından jisung un cezası hapiste çekilecek olan türde bir cezaydı, ama o hapistemi? Hayır... O Minho' nun fantazilerine, maruz kalıyor.
Minho fantaİlerini eğlenceli zanediyor, yada güzel bi ceza olduğunu zanediyor.Peki bu fantaziler diğer adıyla cezalar onların ilişkilerini güçlendirecek mi? Batıracakmı? Daha doğrusu onların bi ilişkisi varmı?
Minho dakikalar önce jisung u kucaklayıp bir yatağa götürdü, giderken onu öpüp, ısırıp, iz bırakmayıda ihmal etmiyordu.
Yatağa geldiklerinde, Minho jisung u yatağa sertçe bıraktı.
Bu hareketiyle, sırtı yatakla buluşan jisung'un sırtında asılı olan toplu iğneler, tene daha çok batıp, metalik hisini ette daha çok yaydı.
Ve jisung un yüzünü buruşturmasına sebep oldu.Bunu gören Minho ne olduğunu fark edip, elini yatağa koyup bastırdı ve jisung un sırtını işaretedip yatağıda işaret eti ve" estne commode? [ rahatmı? ] "
Dedi, hiçte rahat olmadığını bildiği halde neden böyle bir soru sorduğunu anlamıyan jisung, alaya aldığını anladığında iğrenircesine bakmıştı Minho ya, Minho ise güldü. gülmesi kahkaha ya dönüşmeden önce işine döndü.Jisung, yatakta oturur pozisyonuna girdi, çünkü eğer uzanırsa toplu iğneler sırtına batabilir, ve canı daha çok yanabilirdi. Onlardan hemen kurtulmak istiyordu.
Minho nun komodin ın çekmecesinden minik bir çanta çıkardığını gören jisung, gerilmeden edemedi, acı çekme fası bitmiş miydi? Peki ya ne sırasıydı şimdi?
Jisung için bunu tahmin etmek okadar zor değildi...
Minho, elinde olan minik çantayı yatağın kenarına bırakıp, jisung a üsten baktı. Yüzünde hiç bir ifade okunmuyordu, buda jisung u oldukça korkutuyordu.
Minho, tek hamlesiyle jisungu belinden kavrayıp yatakta döndürdü ve uzanmasını sağladı. Bu hareketiyle jisung'un göğsü yatakla buluştu, ve yüzüde diğeri gibi sert ve Deri olmayan, aksine yumuş yumuş olan yastıkla buluştu, sadece Minho biraz sert davrandığı için yüzünü azda olsa buruşturdu jisung.
Minho hızla jisung un belindeki toplu iğneleri çözüp, çıkarmaya başladı, tabii herzaman olduğu gibi bunu yaparken de sert ve hızlı davranıyordu. Minho iğneleri çözerken, jisung kısık kısık inliyordu, Minho bu minik inlemeleri duyunca sırıtıp dahada acele etmeye başladı,
Galiba bu gece kulaklarıma bayramı yaşatmak istiyordu.Sonunda iğne lerden kurtulduğu sırada, bir bez alıp jisung un sırtındaki kanı sildi ve onu eski haline getirip, sırtını yatakla buluşturdu.
Ve gömleğini indirdi Minho. Sadece bembeyaz atleti yle kaldı. O görüntüsünü gören jisung, Minho nun birkez daha tapılasıca olduğunu düşündü. Herifin her noktası, zeresi, kolunda hiç yokmuş gibi olan kıları bile harika ötesiydi jisung için. Jisung bu görüntüyü görebildiği için bir an kendini okadar şanslı hisetiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...