minho ögreniyor her şeyi

516 60 77
                                    

İyi okumalar

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Jisung dan

Sabah erkenden kalkıp ikinci işim olan kasiyerlik işine girdim. ordada yeni arkadaşlar edindim.

Şimdi ise dışarda hıyujin ın parasıyla, boş bogazları doldurma çabaları sergiliyoruz ben, jeongin ve Sungmin.

Soobin ı de çagırmıştım yakında gelir.

" hadi ama hıyujin yap bi güzellik bu masayı tek bir sözünle donatı ver açım ben "
Jeongin konuşmuştu oda benim gibi çalışıyordu çevreside oldukça genişti.

" tamam lan beni sadece para ihtiyacınızı gidermek için çagırıyprsunuz dışarı "
Hıyujin bu durumdan sıkılmıştı çünkü gerçekten hep öyle yapıyorduk.

Hıyujin ın konuşmasına kimse cevap vermemişti.
Sungmin geldiğimizden beri telefona bakıyordu
Jeongin ise biraz bizle ilgilenip telefon a bakmaya karar verdi. Hıyujin elindeki dergilere bakıyordu, ben ise onlara bakıyordum. Lan ben nasıl insanlarla arkadaşlık kuruyorum? Buluşmaya gelmişiz ama telefonla oynuyorlar ne bu?!.

Hıyujin bize kendi zorumuzla istemeden de olsa bir şeyler ısmarladı.

Ve başladık...

" bişey dicem, karete sanat ise, dayak yiyenler sanat eseri mi oluyor "

Sungmin gurupta ki en degişik insandı soruları hep bi degişikti ama biz alışmıştık, ben herşeye alışmıştım zaten de.

Bu soruyu sorarken ciddi bir yüz ifadesine bürünmüştü Sungmin.

" Sungmin başlama yine, sabahtan beri kasanın yanında dıt dıt sesiyle başım şişti şimdide sen... "

" tamam kanka "

Birde umursamaz cevaplar...

Sobbin ın gelmesiyle gözler ona dikildi kısa bir tanışmayla bir konuşmaya dalmak için hazırlanıyorduk
Sobbin ın moreli bozuk gibiydi bakalım sorunu neymiş.

" sobbin iyimisin, modelin bozuk gibi, canını sıkan birşey mi oldu? "

Şevkat dolu bir sesle sobbin yönelik sorum sobbin tarafından şöyle cevaplandı.

" modelinin yükseklik korkusu var sanırım, hep düşük "
Kafasını masaya koymuş yanakları şişmiş bir şekilde söylemişti bunu sobbin.

Bunu demesiyle hepimiz kıkırdadık.

Daha sonra sobbin elleriyle yüzünü kapatarak konuştu.
" mükemmel insanlar aşkta hep şansız olur, kendimden biliyorum "

Derdi anlaşılmıştı, ben ile jeongin sobbin ın sırtını sıvazlıyorduk teseli edercesine.

Ardından hıyujin alay eder gibi şöyle dedi sobbin.
" sorun şu ki sen MÜKEMMEL değilsin "

Mükemmel kelimesini bastırarak söylemişti hıyujin,
Bu cümlesinden hemen sonra Sungmin ile çak yapıp
Birkaç bişey sipariş etiler.

Sobbin üzülmüştü, onunla daha sonra konuşacagım derdini anlayıp bir çözüm yolu bulacagım.

Aklıma yine o adam ve yaşadıklarımız geldi...

Yemekler gelmiş ve sobbin dışında herkes hayvan gibi yemek yiyordu.

Zengin fakirin halinden ne anlar... Dicem ama hadi biz açız dünya görmemiş insanlarız, hıyujin sana ne oluyo hani neyse onun parasıyla olduğu için ses etmedim.

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin