İyi okumalar✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
" hyunjincim omlet olmadımı daha ohoo çok yavaşsın "
" hyung pizza sipariş et yanındada büyük boy hamburger ve ah unutuyordum büyük boy içicek ve kızarmış patates ide unutma "
" lan hyunjin legene ayagımı koydun ovalamıyorsun gel ovala çabuk hadi sonrada başımı "
Hyunjin ilk günden elli ayagı birbirine girmişti bile üçüde hiç durmadan bişeyler istiyordu, hyunjin yetişemiyor dünya hızlarına.
" dostlarım ne olur anlayış gösterin bu böyle olmuyo birinin isteğini yaptıgımda diğeri kızıyo buna bi çözüm bulalım ne olur "dedi hyunjin ağlak bi sesle.
" nasıl bir çözüm bulucaz ki "
Jisung konuşmuştu." benim bi fikrim var aslında, şimdi hyunjin bi gün jisung un, bi gün benim, bi gün jeongin ın dediklerini yapsın olmazmı? Bence mantıklı geldi "
İki side kabul ettiğinde bugün hyunjin kimsenin dediğini yapmıyacaktı izinli gibi birşeydi.
Saat daha yeni dokuz olmuştu ve jisung un işe gitmesi mümkündü, " Jeon sen şu arkadaşını bi arar mısın hala işe gelebilir miyim diye bi sor "
" tamam jisung hyung sorıyım "
Jeongin odadan çıkıp salona geçti ve arkadaşı olan Chang bini aradı." alo binie "
" alo jeongin senmisin "
" evet hyung nasılsın işler nasıl "
" iyi gidiyo herşey de, sen bi çalışan ayarladıgını söylemiştin o na ne oldu gelecekmi "
" ah hyung bende onun için aramıştım seni, hala kabul ediyorsun değilmi eğer kabul ediyorsan bi otuz dakikaya orda "
" evet evet kabul ediyorum bekliyordum zaten tamam gelsin bekliyorum "
" tamam görüşürüz hyung "
" görüşürüz "
Jeongin telefonu bi mutlulukla kapatı ve oturma odasına doğru koştu jisung un yanına gidip bi otuz dakikaya orda olması gerektiğini söyledi ve jisung da hemen arkadaşlarıyla vedelaşıp eve doğru yol aldı.
O sırada jeongin evine seungmin be evine gitmişti ailelerine verecek olan bi hesapları vardı, akşam kimseye bişey demeden eve gelmemeler aileleri buna izin vermiyordu bisiplinli bir aileye sahip tiler ikiside.
Jisung eve gitmiş ve eve girer girmez jennie nin sehpanın üzerindeki testlerini ve sandalyede oturmuş küçük kız kardeşini görür, jennie okadar derse odaklanmış tı ki abisinin geldiğini bile duymadı.
Jisung salona geçip bir elini kız kardeşinin omzuna koyup " bersmi çalışıyor benim minik fındıgım " der demez jennie irkildi ve karşısındaki kişinin abisi olduğunu görür görmez sarıldı abisine. Jennie ona nerdeydin, neden haber vermedin, çok merak etim gibi şeyler soruyordu, jisung ise anlatırım dedi ama kafasında ne yalan uyduracagını düşünüyordu, bulmuştu.
Hemen bahçeye gidip nenesinin ve dedesinin yanına ulaştı onlarda jennie nin sorduğu soruları ve daha fazlasını sormuşlardı jisung a.
Jisung kısaca bulduğu yalanı ortaya atı yani, "arkadaşımın evindeydi m eğleniyorduk sonra ben uykuya daldım or da yatırdı arkadaşım beni sağolsun" , gibi gibi yalanlar, ama içten içe kendini sövüyor ve küfürler yagdırıyordu hem kendine hem de onu bu hale düşüren hyunjin e.
Sonra yine kısa ve öz bi şekilde ailesine işe gideceğini ve bunun için hazırlanması gerektiğini söyledi ve hazırlanmaya koyuldu, banyo yapıp saçlarını kurutu kıyafetlerini giyip saçlarına şekil verdi son olarak ta parfüm sıkıp maktıyaj yapmadan evden çıktı.
Otobüse binip jeongin ın atıgı konuma bogru yol aldı jisung.
.
.
." yeonjun bişey bulabildin mi şu hırsızla ilgili ? "
" bay lee bazı bilgiler elde etim, ismini bilmediğim için ayrıntılı bilgiye sahip olamadım, üzgünüm "
" nedemek ayrıntılı bilgiye sahip olamadım? Yüzünü kameralardan görebilirsin git şu itin lanet yüzüne bak ve şehri ara hemen onu bulun çabuk, bi daha bahane ile gelme bana ve şu elde etiğin bazı bilgileri de belge haline getir ve odama yola hemen "
" emredersiniz efendim hemen yoluyorum "
Yeonjun başını eğerek selam verip odadan çıktı .Akşam olmuş ve Minho eve gelmişti kardeşleriyle yemek yemişlerdi şimdi ise oturup bol köpüklü kahvelerini yudumluyorlardı.
Lisa elinde olan tablet iyle son dakika haberlerine bakıyordu, birden gördügü haberle ağzı şok ile açıldı ve içtigi kahve bogazında kalmıştı, üst üste öksürüyordu, jeonkook lisanın yanına gelip sırtından yavaşça vurdu ve iyimisin dedi, Minho ise elinde bir bardak su ile gelmişti yanlarına, Lisa konuşmak için hemen minho nun getirdiği suyu yudumladı.
" ne oldu Lisa? " soru Minho dan gelmişti.
Lisa elindeki tableti Minho ya çevirdi ve Minho da ekrana bakar bakmaz şaşkınlık kızgınlık duygularının bir arada olduğunu beli eden bi bakış atı kardeşlerine, jeonkook ta merak edip ekrana baktı beliki oda şaşırmış ki bu cümle agzından çıkı vermişti " HA SİKTİRR" yani koca bi siktir çekmişti.
Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...