yeni arkadaşlar...

416 47 83
                                    

İyi okumalar.

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung dan

O mide bulandırıcı olaydan sonra, adının ozzy olduğunu öğrendiğim kişiye kısaca kalacak bir yerimin olmadığını söyledim, ve yardım istedim. Ardından ise yedi kişinin kaldığı bir eve götürdüler beni, kendilerinin kaldığı bir ev...

Şuan ise geniş salonda oturuyorduk bütün gözler üstümdeydi, kalça altıma kadar gelen beyaz gömleğim, dağılmış saçlarım, şişmiş dudaklarım la berbat gözüküyordum, acil banyo yapmam gerekiyordu. Çıplak bacaklarımı kalça altıma kadar gelen gömlekle kapatmaya çalışıyordum, ozzy oturduğu yerden kalkıp giti ve beş daka sonra elinde kıyafetler ile geldi yanıma.

" dostum istersen bir duşal ve du kıyafetleri giy "
Dedi güler yüzüyle, onu tanıdığımdan beri - yaklaşık bir iki saat tir- hep güler yüzlüyüdü.

Kafamı evet anlamında salayıp elindeki kıyafetleri aldım ve bana işaret etiği odaya gidip işimi haletim.

Güzel bi banyo yaptıktan sonra, gri bir pantolun ve siyah bir üst giydim, güzel kokan saçlarımıda tarayıp salona geçtim, harbi bunlar niye bana hemencecik güvendi ki?

Salona geldiğimde ozzy ve onları gördüğümden beri ozzy nin yanında olan bir adam ın arasına oturdum, bana yer vermişlerdi.

Ozzy söze başladı.

" istersen kendimizi tanıtalım ve sonra sen bu hale nası geldin, başına neler geldi, kimsin? Bunların hepsinin cevabını istiyoruz. Sonuçta artık birlikte yaşıyacağız öyle değilmi? "

" evet tabii  "

" peki biz kendimizi tanıtalım "

" beni biliyorsun ben ozzy "

Yanımdaki, saç dipleri siyah ama saçları beyaz olan ve mavi gözlü olan çocuk konuştu, " ben dennis, ozzy nin sevgilisi "  sevgilisine bakıp gülümseyerek öyle dedi, bunu demesiyle çok şaşırmıştım.

Ozzy siyahi, dennis ise onun tam tersi bembeyaz biriydi aslında oldukça yakışıyorlardı.

Karşıdaki üçlü koltukta oturan, turuncu saçlı sevimli kız " ben Linda " dedi çileri yüzüne baya yakışmıştı doğrusu ilk defa çili bir insan görüyorum, onlara dokunmama izin verir mi ki?

Linda nin yanındaki kız ise soğuk bakışlı ve siyah saçli-gözlü bir kızdı oda kestirip atıyor gibi şöyle dedi " ben karen "

Karenin yanı daki kız ise aynı karen gibi siyah saçlı- gözlü biriydi gözleri az biraz çekikti Çin liydi sanırsam
Ve çok kurnaz birisi gibi görünüyordu burdan öyle görünüyordu oda şöyle dedi " bende Nancy "

Tekli koltuklarda oturan iki kişiden biri
Hemen " jun "dedi, oda Çinli gibi gözüküyordu, çekik gözlü siyah saçlıydı.

Kalan son kişi ise beni sabahtan derin süzen ve
O olay yaşanırken benimle rahatça konuşan kişiydi.
" Sanchez " dedi.

Hepsinin ismini öğrenmiştim.

Sıra ben deydi tüm gözler merak içerisin bendeydi. Bogazımı temizleyip söze başladım.

" ben jisung, bu hale neden ve nası geldim? Şöyleki ben
Kore'de yaşıyordum ve evet Kore'liyim, kaçırıldım ve buraya getirildim bir aydır hemde. Las Vegas a geldiğimi bugün öğrendim, ve beni kaçıran kişi bana eziyet çektiriyordu, tek yol kaçmaktı bende kaçtım, şimdide burdayım işte "

Kısaça anlatım, ve anlatır anlatmaz bazıları şaşırmış bir şekilde bazıları üzülmüş bir şekilde bana bakıyordu, biri hariç Sanchez ne şaşırmış nede üzülmüş gibi gözükmüyordu.

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin