sex bölümü

978 68 50
                                    

İyi okumalar

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

" hyung şimdi ne olacak, ne yapacaksın, ne diceksin onca insanlara şimdi iki yıl magazin haberlerinden düşmeyiz "
Demişti jungkook.

Lisa nın hyung larına gösterdigi şey Minho ve şirketiyle ilgili bir haberlerdi, haber'de şirkete içki çalındıgına dair binbir sürü haber, ve uydurmalar.

Şirkete gösterilen ilgi eskisinden daha aza düştü, her geçen dakika çalan telefon, gelen mesajlar, üç kardeş hiç bir mesaja, aramaya cevap vermiyordu böylesi baha iyiydi.

Minho burnundan soluyordu resmen hiç bişey söylemeyip tekli koltuğa oturmuştu.
Şu an sakindi .

Bikaç dakka sonra Minho şunu dedi " o hırsızı bi yakalıyayım , kendi ellerimle becericem onu,ölümü bile zor arıyacak altımda iken "

Bu söz üzerine Lisa ve jungkook alt dudaklarını dişleri arasına alıp eyvah dercesine kafalarını sağa ve sola salamışlardı. 

Minho bu iş için nelerini adadı, çok çabaladı, çalıştı hiçbi sorun çıksın istemiyorken, izin vermiyorken it sandıgı jisung yüzünden belkide işi eskisi kadar beğen ilmiye çekti ki öylede olmaya başlamıştı bile.

Minho odasına gidip kapıyı hızlıca kapamıştı ve yeonjun un jisung hakındaki bilgileri evrak haline getirdiği evrağa göz gezdiriyordu, evrak sadece iki sayfadan oluşuyordu, yeonjun un edindiği bilgiler çok azdı işe yaramıyor gibiydiler.

Minho evrakları hızlıca yere atıp öfkeyle evden çıkmıştı
Jungkook un gay barına gidecekti, jungkook a barına gideceğini söyleyip çıktı evden.

.
.
.

" yatak magazamız üç bölümden oluşuyor jisung
Biri bebek yatakları, yastıkları ve benzeri şeyler,
Bir diğer bölüm yetişkinler için yani o da yatak ve benzeri şeyler, bir diğeri ise... "

Tam söyliyecekken duraklayıp elini boynuna götürüp kaşıdı, utanmıştı biraz.

Jisung changbin ın bu haline bi anlam vermesede konuşması için beklemişti.

" yani jisung bunu söylemekte her zaman zorlanırım beni yanlış anlama ve bizim böyle bi bölümümüz olduğu hakında hiç bir fikrim yok ama çok sevilen bir bölüm bu zenginler tarafından "

Jisung hala anlamadıgını beli eden bakışlarla changbin e bakıyordu " efendim ne dediğiniz ve ya ne anlatmak istediğiniz hakında hiç bir fikrim yok, benimle açık konuşun lütfen sonuçta bu bir iş " dedi jisung.

" tamam denicem, bak jisung bir bölümümüz de sex yatakları eşyaları var bilirsin sex sırasında degişik aletler ve yataklar kulanırlar bazı insanlar işte bu bölümdede bunlar var,  o bölümde çok çalışanımız yok "

Changbin tek seferde hepsini söyleyi vermişti.
Jisung ise daha önce ne sex le işi olmuş nede böyle şeyler hakında bilgi sahibi olmuştu, bilmiyordu böyle işleri ilgi buymaz, ve göstermezdi böyle şeylere karşı, jisung neden böyle bir bölümünü olduğunuda anlamamıştı şaşırmıştı hemde çok.

" şey peki ben hangi bölümdenim "
Jisung korkarak sormuştu bu soruyu, sex bölümünde falan olmak istemiyordu.

" sen... Sen şey bölümün desin sex bülümünde "

Her ikiside gerilmişti changbin böyle bir şey anlatıgı için,
Jisung o bölüm de çalışacagı için.

Jisung içinden jeongin e küfürler yagdırıyordu
Böyle bi bölüme düşmesi onun için kötü olmuştu yani o öyle zannediyordu.

Changbin onu sex bölümüne götürmüş tü ve tanıması gereken yer, ve şeyleri tanıtmıştı, uyması gereken kuralarıda söylemişti.

Jisung ve üç kişi daha o bölümde çalışıyorlardı, sex bölümüne girdiğinde degişik ve şekil şükul yataklar ve çantalar, çantalardan birini açtıgında bişeyler gördü ama ne olduklarına anlam veremedi, ve üzerinde sex yazılmış ziler, bikiniye benzer giysiler, kırbaç, zincir, degişik sandalyeler, kırmızı ampüller, büyük geniş yataklar.

Bunların bazılarına anlam veremiyordu bazılarının ne olduğunu bilei bilmiyordu jisung. 'Yani kırbaçla sevişmenin ne alakası var 'diye geçiriyordu içinden.

Şu an kimse yoktu üç çalışan ve jisung dışında, duvara asılmış bi kaç poster vardı satılan eşyaların ne olduğu ve nasıl kulanıldıgı hakında bişeyler yazıyordu,

" ben pavyonamı düştüm arkadaş, Jeon seni bi elime geçiriyim yaşatmam oğlum seni sen buralarda ne geziyon ne bılıyon ne anlıyon, daha ben anlamıyom böyle şeyleri
Galiba hıyujin le çok takılıyor " demişti jisung biger çalışanlarla tanışmak için onların yanına ilerlemişti hepsi de kahve içiyordu.


Bölüm sonu

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin