İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
" Oğlum bu senin kaçıncı kovuluşun sen ne yapııyorsunda herkes seni ilk haftadan kovuyor "
" ne bileyim nene ya yeni bi iş bulacam ve onlara harika yanımı göstercem eminim bu sefer kovmazlar "
Jisung hyunjin ın arabasından arakladığı dergilere göz gezdirirken nenesiyle konuşuyordu hemen sonra arka bahçeden gelen dedesinin sesiyle göz devirdi.
" Ha yani sen normalde şu ana kadar yaptığın işlere harika yanını göstermiyordun, ki ben senin harika bir yanın olduğunu pek sanmıyorum "
" ben gidiyorum "
" hyung dur bekle öğretmen anlatırken bu konuyu hiç anlamadım sen anlatırmısın "
"Akşam anlatırım "
"Tamam "
Jisung dedesi, nenesi ve kız kardeşiyle birlikte yaşıyordu annesi kardeşi nin doğumunda hayatını kaybetti zorlu bir boğum geçirmişti annesi, babası ise annesinin ölümünden sonra içki bağımlısı oldu ve bir tırafik kazası geçirerek can verdi o sıralar jisung altı yaşında kardeşi jennie ise bir yaşındaydı ve babaları onları dedelerine teslim eti yılarca dedeleriyle ve nine leriyle yaşıyorlardı jisung on yaşına geldiğinde çalışmaya başladı ailesine bakmak için çalışmadan önce nenesinin ve dedesinin emekli maşıyla geçiniyorlardı.
Orta okulu başarıyla tamamlamış, liseyide dedesini birkaç şikayetle rahatsız etmiş, üniversite yede iki yıl gidip durumları olmadığı için kendini iş hayatına adayan jisung , okumayı çok istiyordu ama paraları olmadıgından dolayı yapamadı, o yüzden jennie nin okuması için ve para sıkıntısı çekmemesi için çalışıcaktı.
Nenesi sakoni jennie eye her zaman şanslı olduğunu söylerdi nedeni ise jisung para sıkıntısı yüzünden okuyamadı ve onun destekleyicisi çok güçsüz kişiler olduğunu söylerdi, ama jennie nin jisung gibi bir ağbi si vardı ve jennie nin okuması için çalışıyordu.
Jisung içine kapanık, çok konuşmayan ve nadiren sert bir insandı, herzaman işten kovulmasının nedeni bunlar olabilirdi. Bazen ise çok yumuşak kalpli oluyordu .
Daha önce onaltı işten kovulmuş beş işten ise kendisi ayrılmıştı.
Bi iç ne kadar güzel bir içki
Jisung
Ben kovuldum (gene)
Bana hemen bi iş bulunHyunjin
Ben alıştım
Ben sana dahada iş bulamam
Yani oturduğun yerden ne güzel
Kazanıyordun işte ne yaptında kovdular
SeniSeungmin
Dıcek bişey bulamıyorum
Nası başarıyorsun hakatenJisung
Ben hesaplamayı yanlış yapmışım
Ve adam fazladan para oldı hemde
Çok fazla patron da kovdu ağğğğğğğğJeongin
Jisung benim bi arkadaşım vardı
O nun yatak mağazası var
Bi kaç gün önce çalışan a ihtiyacı olduğunu söyledi
Parasıda iyi hem kabul ediyormusun işi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fiksi Penggemaryatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...