inebriemur uberibus ( gel sevişelim)

701 62 29
                                    

İyi okumalar ; /

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Jungkook olanları anlayınca hiç şaşırmamıştı
Artık abisinin nasıl biri olduğunu biliyordu
Şikayetçi de değildi, Minho eve geldiğinde
Direkmen banyo alıp uyudu.

Jungkook ta o odayı temizleme leri için birkaç kişiyi görevlendirdi, üç kardeşte uykuya daldı.
.
.
.
Sobbin jisung a bazı şeyleri tanıtmış, bazı şeyleri ise fırsatı olmadıgı için tanıtamamıştı, çok fazla müşteri gelmişti hepsine yardımcı oluyor ve onlara eşlik etmek zorundalardı, jisung çok bitkin düşmüştü orda oraya koşup duruyordu.

Ama şimdi ise saat nerdeyse 00:00 olacaktı evlere dagılacaklardı, bir diğer çalışanlar gelecekti.
Bu bölüm akşamları daha çok müşteri alan bir bölümdü
Nedeni mafya, piskopat, veya sex uzmanları ve benzeri kişilerin ciddi manada bu bölüme çok gelişiyeyd.

Jisung, sobbin, Jay ve yunton gündüzleri çalışıyordu
Akşamları ise sekiz diğer kişi, akşamları daha çok insan geldiği için daha çok çalışan vardı.

" ji baksana bir buraya, bunu sana göstermem gerek bu insanlar tarafından çok beğenilen ve kulanılan bir şey "
Sobbin jisung un elini tutup kırmızı ışıkların olduğu bir odaya çekerek konuştu.

Jisung hiç tepki vermeden sobbin takip eti.
Sobbin kapıyı açınca, jisung direkt olarak
Yukarıya baglanmış zemini de siyah ve sağlam bir tahta
İle kaynaklanmış demirden bir direk görür direk demirdendi, parlak ve kaygan bir siyah rengine bulanmıştı,üzerinde ise parlak, simli ve sarı renkli işlemeler vardı, en yukarısında ise Latince birşeyler yazıyordu. Bu direk dansçılarının kulandıgı direkti
Ve jisung direk danslarını çok severdi hiç yapmamış olsada içinde ona karşı hep bir heycan hep bir heves vardi.

İnebriemur uberibus sed faceta lovemaking ( gel sevişelim ama mizahi sevişmek)

Jisung bu Latince yazılmış olan yazıyı gördüğünde okudu ve bunların yazıldıgını gördü anlamlarını biliyordu aslında jisung Latince biliyordu, yazıyı Okur okumaz yüzünü ekşitmişti, ama geri bu direğin büyüleyici parlak, ve şıklıgına kapılmıştı, şimdi şu an bu direğe yapışıp delice dans etmek istiyordu, telefondan izleyip gördügü kadar bir kaç hareket biliyordu yani.

Sobbin bunun ne işe yaradıgını anlatacagı zaman, jisung işaret parmagını sobbin in dudaklarına değdirmeden dudaklarının yanına götürdü ve 'şşşştt ' dedi " ben bunun ne işe yaradığını biliyorum anlatmasan olur "
Sobbin şaşırmıştı açık çası şu ana kadar anlatıgı her bi şeyi anlmaz, tiksinti yle ve şaşırmış lık utanmışlık karışık tepkiler ve yüz ifadeleri veriyordu, buna neden biliyorum dediğin anlamamaıştı pekte takılmadan güvenligin 'artık süreniz doldu evlere dagılabilirsiniz 'sesini duydu ve direğe büyülenmiş gibi bakan jisung a seslendi ama jisung dan herhangi bir cevap almadı, jisung o şeyin satılmaması için herşeyi yapacaktı hep burda kalmasını istiyordu sevmişti.sobbin sonra gidip jisung u dürtü ve birlikte iş yerlerinden ayrıldılar giderkende uzun koridorda diğer çalışanların geldiğini görmüşlerdi.

" sobbin "

"Efenim "

" bu akşam gelip çalışanlar gündüzleri uyuyorlar dimi "

" bilmem ama eğer öyleyse biraz tuhafıma kaçar şey aynı şeyler gibi bur... Haah vampir, vampirler gibi hani onlarda akşamları gezerler, gündüzleri uyurlar ya "

Jisung aydınlanma çagına girmiş yaşlılar gibi ağzını açıp "aaa doğru lan hahahahaha "

İki arkadaş gülerek çıkış kapısına ulaşmışlardı,
Birbirlerinden ayrılmadan önce numaralarını vermişlerdi birbirlerine, sonra jisung sobbin e herşey için teşekkür edip giti.
.
.
.

Sabah olmuş ve siyah yatak çarşafların içindeki bembeyaz ten ve iri, kaslı aldıgı nefesi içinde hapseden
Ve verdiği nefes ise içinde hapis olan nefesin bagırışları nı salı veren, kos koca yatagın nerdeyse tümünü kaplıyan Minho, uzun ve çizgili pencereden firar eden, parlak ve sıcak güneş ışıgı yüzünden yerinden kıpırdanıp uyanmıştı.

Uyandıgı gibi giyinip salona gitmişti kardeşleri ondan önce uyanıp kahvaltı hazırlamışlardı, Minho dışında diğer ikisi nin doğru düzgün bir yaşamı, uyuma saati ve uyanma saati vardı.

Minho kahvaltı masaına gidip mutfakta birşeyler hazırlayıp getiren kardeşlerini bekliyordu birlikte kahvaltı etmek için.

Sonunda ikisi gelmiş ve artık kahvaltı yapıyorlardı.

" bi saatir sizi bekliyorum niye geç hazırlayıp getiriyorsunuz kahvaltıyı? " Minho biraz umursamaz birazda sinirili bir şekilde sormuştu sorusunu.

" ah pardon efendim birdaha olmaz bu seferlik af edin "
Lisa alaylı bir şekilde konuştu.

" aynen bey Lee birdaha olmaz " jungkook ta Lisa'ya katılarak konuştu.

" ... "
Minho anlamaz ve ciddi bir tavırla kardeşlerine bakıyordu.

" hıyung BÖYLE DİCEĞİNE GELİP YARDIM ETTSEN GÖTÜNE Mİ YAPIŞIR HA BİDE GELMİŞ BİZİ BİZE ŞİKAYET EDİYOR "
jungkook sınırli ve Minho hyung unun bu tavrına anlam vermeden konuştu.

Tabi sıra Lisa daydı.
" BEN SABAHTANDIR TÖRPÜLEDİGİM OJELEDİGİM TIRNAKLI ELLERİMLE GELİP SANA KAHVALTI HAZIRLAYAYIM SENDE GEL BANA BUNU SÖYLE LA HAWLE LA HAWLE "

" ALT TARAFI HAZIR OLAN ŞEYLERİ TABAĞA YERLEŞTİRECEK SİNİZ TAMAMI ONDAN SORDUM "
Minho da onlar gibi bagırarak korumuştu cümleyi.

Hepsi rahat rahat ediyorlardı kahvaltılarını.

Bölüm sonu

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin