İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung, hıyujin, sungmin ve jeongin
Hıyujin ın evinin henarındaki küçük
Bi Çardak ta oturuyorlardı birbirlerine
Komik buldukları videoları gösterip, izletip
Gülüyorlardı en çok yapmayı sevdikleri şiydi bu.Akşam olmuştu ve artık milet evlere degılıyordu jisung arada iş ilanlarına bakıyordu ve bir iki tane bulmuştu eve gidince telefon görüşmesi yapacaktı.
Bir tanesi markete kasiyer lik bir tanesi bulaşıkyıkama bir tanesi ise garson bunları bulabilmişti
Üçünüde uygundu.Jisung eve geldiğinde yemek yiyip koltukta uzandı hıyujin ın söyledikleri ve atıgı fotoğraf aklına geldi, o fotoğraf a tekrar baktı ve o fotoğraf a daldı.
Jisungdan
Arkadaşlarımla geçirdigim tamamiyle boş zamanım dan sonra biraz rahatlamıştım yemek yiyip koltuğa yayıldım
Daha sonra sabahtan beridir aklıma ve heran gözümde canlandırdıgım yüz aklıma geldi.Bu adam cidden yakışıklıydı yüz hatları, agzı, burnu, cidden çok güzeldi.
Ama...
Bundan banane değilmi ama.Yani bu dünyada milyonlarca, milyarlarca insan varken bana bakacak değil ya adamın benim varlıgımdan haberi bile yok yani boşuna boş hayallere kapılmak istemedim ve unutmak istedim ama galiba hala aklımda.
Kafam çok bulanık ne yapmam gerekiyor ki
Hıyujin
Evet hıyujin bu gibi durumlarda bana yardımcı oluyor ama ben bir iki saat sonra iş yerime gıdecem ki neyse bakarız buluruz bi çare.Derken yanımda örgü ören nenem benimle konuşmaya başladı ve konuşmaya dedemde dahil oldu.
" oğlum senin bir sevdiğin mi var "
Nenem böyle pat diye söyleyince şaşakınlık içinde yerimden dogruldum ve." hayır nerden çıkardınız "
Dedim." oğlum özel hayatına karışmak istemiyoruz ama sen bakir gibi dolaşıyorsun şu haline baksana hep çalışıyorsun kendine vakit ayırmıyorsun bir sevdiğin bile yok kendine birini bulsan iyi edersin daha çok sararıp solmadan yoksa kimse seni bu halinle sevmez beğenmez yermi iki yaşındasın ve yermi üçüne girmene az kaldı kendine hemen birini bul "
Nenem bunları söyledigin de yerin dibine girmek istedim bunları duymak hemde nenemden bana fazla koydu sanırım utanmıştım başımı yere eğip utanmıştım yanaklarım kıp kırmızı olmuştu nenem bunu bana çok rahat bir şekilde nasıl söyler ki, dedim bi an demeki okadar acınacak haldeyim aslında haklılar birini bulmam lazım kendime ama ben istemiyorum ki toparlanıp cevap vermek için hazırlandım.
"Nene ben... Yani nasıl anlatsam kimseyle şu ana kadar bunları konuşmadıgım için garip hissediyorum ve ben kimseyi sevmiyorum yani doğru kişiyi arıyorum diye bilirim ve galiba o kişi yok ben böyle kalmayı tercih ederim hem ben bakir olmaktan utanmıyorum ki "
Agzıma geleni söyledim diyebilirim aslında.
" anlıyorum seni oğlum ama ben senin için diyorum "
" senin yönelimine jisung "
İşte cevaplamaya korktuğum soru dedemden gelmişti
Ne diyeyim şimdi ben kimseden şu ana kadar hoşlanmamıştımki ev inanaın bilmiyorum ve hiç bir fikrim yok tek bildiğim ben böyle işlere karışmam ve bilmem.Artık cevap vermeliyim şunlara, tıransa falan girdiğimi düşünüyorlar çünkü.
Hadi bismillah.
" dede yönelimimi bilmiyorum onun hakında hiç bir fikrim yok tek bildiğim ben hayatım boyunca hiç kimseden ne erkek ne kız hiç kimseden hoşlanmadım "
Dedem ve nenem şakın ve anlamaz bakışlarla bana bakıyordu ve bende onlara çıkmam gerektiğini ve işe gideceğimi sabaha karşı burda olacagımı söyledim odama çıkıp hazırlandım, ve onları o şekilde bırakıp evden çıktım.
Kendi evimizde bile rahat yok be nası iş bu daha bi saat vardı iş gitmeme ve bende hıyujin e gitme kararı aldım ve oraya adımladım.
Hıyujin e anlatım olanları nenemin bana söylediklerini falan.
Hıyujin de onlara hak verince baya sıcmıştım hıyujin de sıvamıştı ne yapıyım ben gelin beni sikin pankartımı asıyım evimin duarına.
" hıyujin sen saat altı yedi falan uyanıkmısın "
" neden işin mi düştü "
" evet "
" piçe bak düz evet dedi, neyse olurum uyanık senin için ne yapacaz ki "
" sikişicez töbe yarbi ben kafamı dagıtmak istiyom bana yadım et bi yerlere götür falan "
" hım tamam yaparım yani bar falan dans bilmem ne müzik li bir yer olsunmu içkili miçkili "
Transa geçmiş gibi bekledim düşünmem gerekti içki içmedim ama o zaman içtigim ilk içki çok güzeldi ve tadı hala damagımda yinemi içsem ne zarar ı olurki hem.
" olur gidelim ve ben o içtigim içkiye bayıldım ilk içkim adı neydi ya Latince bir şeyler dı ondan istiyom hepsini sen ödeyecek ama tamamı bende bir kuruş bile yok "
" tamam öderim "
Hıyujin den ilk defa böyle bir şey istediğim için beni en olmadık yere götüreceğinden emindim.
" hadi ben gidiyorum görüşürüz ha bide jeongin ve Sungmin ne de söyle gelmek istiyorlarsa gelsinler "
" tamam söylerim görüşürüz "
Hıyujin ın evinden çıkıp hemen de vardım iş yerime saat 00:37 ti ve benim şimdiden uykum geliyordu aynı zamanda müşterilerde buraya akın ediyordu burayı hiç bu kadar dolu görmemiştim.
Artık saat beşe doğru yol alıyordu ve müşterilerde azalıyordu şuan bir iki müşteri tek vardı onlarda çıkmak üzereydi zaten ve kısa sürede çalışanlardan başka kimse kalmadı salonda, çalışanlar onlar için dinlenme yeri zanetiğim odaya gidip oturdular yorgunluklarını gidermek için.
Bende tam gideceken aklıma şu büyüleyici ve beni benden alan direk aklıma geldi ve hemen oraya adımladım.
Yanasıl bir direk beni benden alır ki anlamış dıgilim, galiba ben insanlara değilde nesnelere aşık oluyorum.
Direk hala eski yerinde duruyordu ve bende onunla dans etmeyi çok istiyordum lanet olsun ama yapamam ki, ya biri görürse ama mutlaka yapıcam böyle birşey bi gün, çünkü dayanamıyorum.
Orda bir sandalye vardı üzerine oturdum ve gözlerim yavaşça kapandı uykuya daldım.
Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Bugün ki ikinci bölüm nasıl ama
Üçüncüsünü be yazıp atayımı acaba.Yorum ve oy ihtiyacı mi giderir mısınız Lütfen 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...