kavuşma

505 51 174
                                    

Aşiretin bilmem kaçıncı çayınıda verip bölüm yayımladım.
Kafanız karışabilir....

Ve son olarak bir smut bölümü yapmalı mıyım finale az kaldı da. Eğer smut bölümü yaparsam iki tarafında isteği üzerine olacak ve eğer smut bölümü olsun istiyorsanız lütfen söyleyin...

Kelime sayısı 3274....

İyi okumalar

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
İki hafta sonra
Minho dan...

Jisungsuz koskoca iki hafta...onu köşe bucak aradım aradım ama bulamadım. Şehirdışı uçuşlarına, başka ülke uçuşlarına hepsine baktım, baktırdım, ama malesef yok hiç bir iz yok...

Sadece hala las Vegas ta olduğunu biliyorum, ve her yeri didik didik arıyorum ama yok.

Jisungun kaçışından ve Billy nin ölümünden sonra, piskolojikmen ve fiziksel bir şekilde çöküş yaşadım.
Bu iki haftada zayıfladım göz altlarım morardı, aynı zamanda düşüncelerim de çöktü.

Eskisi gibi zalimce düşünemiyorum. Tek düşündüğüm şey jisung...

Jisungun yanımda olması, onunla birlikte olmam, ona sarılmam, onu öpmem, onu yanımda huzurla doldurmam. Bunların hepsi masum düşünceler eskisi gibi sikimle düşünüp hep sex yapmakta değildi aklım onu özlüyordum.

İlk defa birini bu denli özlüyordum. Galiba jisung benim gerçek aşkımdı.

Onu bulduğumda ona asla eskisi gibi davranmıyacağım.
Lanet olsun ozamanlar ne düşünmüştüm ki ? onun güzelliği karşısında büyülenmiş ve sadece onu sikmek istemiştim beyinsiz biri gibi...

Onu bulduğumda sarıp sarmalayacak hep saf bir sevgi besleyeceğim ona karşı. Umarım beni kabul eder onca şeyden sonra zor olsada belki bir umut... Oda beni sevmişse neden olmasın? Eğer birlikte olursak onun rızası dışında bir cinsel içerikte bulunmıyacak , ve her istediğini yapacağim buna yemin ederim. Beni büyüsü altına alıp kayıplara karıştı bu adil değil!!!

Ve tek dileğim onunda beni sevmiş olması...

Şimdi ise sabah saat 09:45 ve benim hemen şirkete gitmem gerek, ordada işler pek iyi gitmiyor.

Siyah yatak örtüleri içerisindeki bitkin bedenimi zorlada olsa hareket ettirip kalktım. Çıplak üst vücudum, ve şort giydiğim altımla banyoya adımladım.

Banyoda işlerimi kısaca hal edip, herzamanki gibi siyah
Bir dogazlı üst, siyah keten bir pantolon , ve siyah kabanımı gidim. Bugün bir değişiklik yapıp atkı giymeye karar verdim, ten rengi bir atkıyla tamamdım, saçlarımıda tarayıp iki yana ayırdım alnım ortaya çıksada sıkıntı değildi benim için.

Araba anahtarını alıp evden çıktım, siyah Ferrari me binip yola koyuldum. Kahvaltı etmedim evet, iştahım bir sebepten dolayı iki haftadır yok. akşam yemeklerini bile zar zor yiyorum, sürekli olarak kahve içiyor, rahatlatıcı çaylar tüketiyorum. Papatya çayı gibi ; )

Her zaman gittiğim yoldan giderken, yolun hemen kenarında duran koskocaman dönmedolap ve etrafınfaki diğer lunapark şeyler vardı. Her gidişimde bakardım ve sabah olmasına rağmen birsürü insan vardı bu duruma alışamamıştım bir türlü. Akşamlara doğru ise azalırdı insanlar. halbuki akşamları daha güzel olurdu bu lunapark. Her yer renkli ışıklarla kaplanırdı.

Lunaparka bir göz atıp geri yoluma devam etım, birgün buraya gelmeliydim.

Hava bugün epey soğuk ve sisliydi, dolu yağma ihtimali çok yüksekti ona rağmen tırafık tıklım tıklım dı, yavaştan yağmur yağmaya başladı ve bende kırmızı ışıkta beklerken cama düşen yağmur damlalarına bakıp sayıyordum. birsürü lerdir sayamıyordum.

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin