İyi okumalaar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung yerde öylece oturuyordu.
Minho gitiğinden beri oturup aglıyordu
Bakirligi bozulmuştu ve artık ben bakirim diyemi çekti
Ama yalan söyleyebilirdi!.O yalanıda sevmezdi!.
Sobbinin ona seslenmesi yle jisung yerden hızla kalkıp üstünü başını düzelti, ve gözyaşlarını sildi, hemen ardından dagılmış olan saclarına kısaca bir şekil verdi.
Kapıyı açacaken ondan önce davranan soobin ile karşı karşıya geldi, jisung gülümseyip soobineden gelmediği için özür diledi ve beraber koridora yürüdüler.
Büyük bi kalabalık onları karşıladı soobin müşteri yle ilgilenmeye gideceği sırada, jisung a yaklaşıp bir adam gösterdi." o beyfendinin yanına git adam çok şey alıcak alacakları şeylerin üzerine bu etiketi koy bu etiket eşyanın satın alındıgını gösterir ve adama yardımcı ol anladınmı. "
Jisung soobinin gösterdigi adama baktı ve...
Jisung dan
Hadi ama du olmamalıydı.
Kader böyle istiyor dayan yüregim, dayan
Evet sizinde tahmin ettiğiniz gibi Minho
Yani neyse.
Nasıl davranlmalıyım bence hiç birşey olmamış gibi davranmalıyım en iyisi bu olur evet öyle yapıcam.Minho yataklara bakıyordu ve bende istemsizce ona doğru yürüyordum ona yardım etmek için çünkü işim
Bu.yanında durdum beni fark etmemiş olacaki sesizce kendi kendine konuşuyordu. Düşünceli görünüyordu
Beş sex yatagından birini veya iki sini seçecekti kararsızdı.Yüzünü buruşturmuştu bir bebek gibi görünüyordu sınırlı bir bebek.
Elimi önümde birleştirip saygılı bir şekilde bir adım uzagımdaki Minho ya selam verip kafamı hafifçe aşagı eğdim.
Bu hareketimle bana dönüp beni gördüğü an o piçimsi
Sırıtışı sundu bana, o agzına bu sırıtış hiç yakışmıyordu.Benim yüz ifadem hiç bir mimik hareketi bulun durmuyordu hiçbi duygu okunmuyordu yüzümden.
Böyle olması için çabalıyordum.Hemen konuya girip, işimi bitirip, bu adamında burdan gitmesini istiyordum. Katlanamıyorum bu piç kurusu na
O sırıtış ayrı bir onu öldürme isteğimi artırıyo zaren.Hala pişkin pişkin bakıp arsızca sırıtıyo lâ havle lâ havle.
" nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim "
Dayanamıyarak umursamazca diyi verdim.O ise düşünür gibi yapıp etrafındaki yataklara göz gezdirip, bana baktı ve şöyle dedi.
" senin içine çok yakışacagın ve uslu duracagın bi yatak bakıyorum "
Bunu dedikten sonra göz kırptı, ve benim kusma isteğimi
Dahada artırdı. Sinirlenmiş miydim tabikide. İzin versem adam ayakta becerecek, ayak üstü taciz edildim iyimi.Bir yüzü olsaydı bıtane çakardım ama işte.
Kendimi hiç bozmak istemeyerek şöyle dedim.
" yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım "
Dedim kendimi zorla tutarak.Adam yine gülüp yataklara geri döndü.
Bi bana bide önümdeki beş yatağa bakıyordu amacı neydiki? .En sonunda bir karar vermiş olacak ki bana üç tane yatak işaret edip " bunları alacagım " dedi yüzünü ciddiyete bürünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanficyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...