İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung dan
Pekte rahat olmıyan dur aslında hiçte rahat olmıyan sandalyenin üstünde uyuya kalmıştım ve tahmin eden kim tarafından öküz gibi uyandırıldım tabikide sobbin.
Gözlerimi yavaşça açtım ve omuzlarımı hızla salayıp 'lan öldün mü niye uyanmıyon ' diyen bir adet sobbin gördüm.
Bana eve gitmemiz gerektiğini söylemişti, e tabi bende hıyujin ile ilk defa bara gideceğim için hıyujin lere gidecektim, ondan öncede nenem lere bir yalan uyduracaktım alışkanlık olmuş ama kötü bir alışkanlık
Buna hemen bir son vermem lazım.Sobbini onaylayıp mağazadan çıktım ve uzun süre karanlıkta kaldıgı için gözlerim, birden gün ışıgı görünce
Kısılmıştı bende bir süre gözlerim alışsındiye elimi gözümün üstüne koydum ve gölge oluşturdum işe yaradı.Hıyujin ın evine varmıştım zili çalınca hemende açtı salak, kapıdaki hıyujin dı ama ben gördügüm kişinin hıyujin olduğuna pek emin değildim açıkçası, giydiği kıyafet... Lan bu nası giyinmişti alt tarafı bara gidip gelecez .
Ben ona hayırdır yawrum sikilmeye mi gidecen bakışı atarken, o bana sen bu halinle geleceksen siktir olup başkasıyla git adı altında bir bakış atmıştı evet bizim bakışmalarla birbirimize anlatıgımız ve anladıgımız bir öze ligimiz var.
Hıyujin beni içeri aldı ve dönüp bana baktı benim üzerimdekiler ne miydi? Açık mavi bir kısa kolu, paçası uzun ve açık mavi renginde aynı zamanda çepli bir pantolun, ayagımda ise kahve rengindeki bir Converse vardı düşündümde evet bununla ben bara gidemem çok genç işi olmaz.
Hıyujin bana bir takım elbise verdi ve gidip denememi istedi, giyindim de geldim aşırı güzel olmuştum daha önce hiç kendimi bu kadar güzel görmemiştim ya
Kadige kırmızı renginde bir üst ve önü birkaç dügmesi açık, siyah ve keten bir pantolon ve bana oldukça dar gelmişti kalça yanaklarım baya beli oluyordu, kemeri ise pantolon ile aynı renkte sadece parlak." oha lan bu kadar yakışacagını bilmiyordum "
Hıyujin beni bu halimle her an sikebilirdi dediğine bakılırsa.
Bende kendime büyülendigim için birşey dememiştim haklıydı çocuk elf miyim neyim.
Saçımıda ik yana taryıp altın renginde bir kolye takıp yola çıkmıştık.
.
.
.Yazardan
" ben bara gidiyorum aramayın beni "
Minho kardeşlerinden cevap almadan çıkmıştı evden
Ve bugün Minho biraz farklı giyinmişti
Üstünde, kadife ve gece mavisi bir üst ve bogazıda açık,
Alta ise pekte dar olmıyan bir pantolon ve siyah rengindeydi.Minho bara varmıştı ve kadehini alıp en sevdiği içkiyi yani faceta lovemaking ( mizahı sevişme) doldurdu kadehine sahnede dans eden şarkı söyleyen insanlara bakıyordu Minho.
Jisung ile hıyujin ise varmışşardı bara hıyujin jungkook un gay barını tercih etmişti hem eğlenceli hem jisung u bakir likten biraz da olsa çıkaracak bir yer.
İkisi de uzun sandalyeler de oturmuştu ve yerlerine kıpırdanıyorlardı yani dans ediyorlardı gündüz olmasıma rağmen çok kişi vardı. İlk içkisini almıştı jisung ilk yudumda boğazı yansada ikiinci yudum üçüncü yudum diye diye gidiyordu kafası dagılmıştı jisung un.
Sahneyi izliyen jisung un agzı bir an açıldı agzı ile birlikte gözüde.
Nedeni sahneye direk dansçılarının gelmesi aynı zamanda direklerinde öyle.
Bunları gören jisung, en arkada oturur ken en öne yani sahnenin hemen yanına koşmuştu kalabalık miletin arasından hızla geçip ve hıyujin ı de orda yanlız bırakıp
Ulaşmıştı istediği yere, onları yakından görmek istiyordu.Jisung un hemen yanında miletin en önünde uzun, deri ve şişmiş olan bir üçlü koltuk vardı, ve tabi o yer özel olarak Minho ya ayarlanmıştı e haliyle Minho orda oturuyordu.
Dansçılar dans etmeye başlayınca direklere tutunup bir aygını direğe dolayıp diğerini de yukarılarına atılar direğe sürünüp hareket etmeye başlamışlardı.
Çalan şarkı sam Smith nin unholy şarkısıydı anlamıda ortama çok uygundu, herkes partnerine sürünüp dans ediyordu, Minho ve jisung dışında ve çalışanlar.
Jisung un gözleri hıyujin ı ardıgında hıyujin ın birini bulup süründü günü gördü ve göz devirip onları kendi halinde bıraktı.
Jisung bagırarak şarkıyı söylüyor ve içkisini içiyordu ayakta hplayıp zıplıyordu.
Minho bu yüksek sesin nerden geldiğini merak eti ve etrafına bakındı hemen sagında olan jisung u görünce bi süre onu izledi ve jisung un bir peri kadar güzel göründü güne bir gerçeklik getirdi bardagında kalan içkinin de dibini getirdikten sonra, sesizce şunu söyledi.
" onu hemen şu an becermek istiyorum "
bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Bu günki üçüncü bölümüm bdslbekrebkebeskeblkehewlö
Neyse nasıldı
Sizce diğer bölümde ne olucak
Yorumlarınızı ve oy larınızı eksik etmeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...