İyi okumalar
( bu kitaba son kez iyi okumalar diyişim)
Smut içerir ⌧☑︎㋡✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung danSonunda kendi evimizdeki odamıza kavuşmuştuk, gece boyu dans etmiş ve eğlenmiştik bütün enerjimizi orda tüketmiştik, asıl enerjimiz şimdi olmalıydı...
İkimizde direk yatağa atmıştık kendimizi çok yorgunduk.
Ben doğrulup oturur pozisyona geldim, Minho da benim gibi doğruldu ve tam karşımda masumca gülüyordu. Artık onundun tamamiyle onun oda benim...
Ellerimi narince onun mat siyah olan smokinine götürdüm ve onu sıkan düğmesini açtım Sonra kıravatını zincirlerini derken siyah gömleği üstünde kalana kadar çıkarmıştım üstündekilerini.
Üstünde sadece pantolonu ve üsten iki üç düğmesi açık olan gömleği vardı. Banada aynısını yaptı ama dokunuşları çok narindi. Benimde üstümde gömleğim ve pantolonum tek kaldı.
Boynuma uzanıp seslice kokladı ve öpü çük lerle boğdu boynumu bende ona yer ayırıp kafamı yana eğdim. Daha çok öptü. Ve en son noktası ise dudaklarım oldu dudaklarımı adeta sömürü yordu öpüyor emiyor kanatıyordu.
Hırçınlaşmaya başlıyordu...
Beni kucağına alıp yatağa düzgün bir şekilde koydu ve gömleğimi ile pantolonumu çıkardı. Çırıl çıplak onun karşısındaydım birkez daha. Farklı hissediyordum onunla ilk sevişmek değildi doğru ama onunla benim isteğim üzerine ilk sevişmemdi, onun için çok heycanlıyım.
Kendi gömleğini ve pantolonunu da çıkardı. Hala ilk sevişmemiz deki gibi bakıyordum ona. Üzerime gelip iki kolunu iki yanıma koydu ve konuştu.
" hala ilk günki gibi güzelsin seni sertçe becermek istiyorum buna iznin varmı? "
Biraz şakaya almak istedim.
" aslında ben uyuyacağımızı düşünüyordum "
" evet uyuyacağız ama seviştikten sonra, senin o tatlı minik kalçan ağrıyacak ve bende ona masaj yapacağım sende uykuya dalacaksın "
Bunu derken minik bir şaplak yemiştim kalçama.
" beni nasıl istiyorsan öyle becer "
" ah peki "
Bunu dediği gibi hemen bacaklarımı iki yana ayırıp deliğime ve penisime baktı ve sırıtı " hiç gelişme yok seninkinden hala minik " dedi. Minik derken penisimin ucuna dokundu alay edercesine.
" benimkinin büyük yada kalın olmasına gerek yok ki sonuçta sen hep beni becereceksin benimki böyle iyi "
Evet bunu biliyordum mantıklı konuşmam gerekiyordu." ah bebeğim herşeyi bukadar kolay kabullenmen beni deli ediyor "
Baş ve orta parmağını ağzıma getirdi ve yalamam için ağzıma itti. iki parmağınıda inleyerek yalıyordum o sırada oda penisime ve penisimin etrafına minik öpücük ler dırakıyordu.
Parmaklarını ağzımdan çıkarıp deliğime götürdü etrafında bolandırdı ve parmaklarını içime itmeden önce bacaklarımı iyice iki yana açıp herşeyin daha görünür hale gelmesini sağladı işini kolaylaştırdı.
Ortaya daha iyi çıkan deliğime Minho eğilip bir öpücük orayada bıraktı ve " deliğinin nasıl atığını tahmin bile edemezsin güzelim seni hemen becermeliyim " dedi.
Ve aniden iki parmağını içime yoladı, bunu yapmasıyla derince inlemem bir oldu. makas hareketleri ve birkaç gel git ten sonra parmaklarını hızlıca çıkardı deliğim deki boşluk beni memnun etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...