EVEEEEET

325 32 44
                                    


İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Jisung dan

İyiyim...

Şimdiye kadar herkese ;iyi olsamda olmasamda iyiym demiştim, ve çoğunlukla yalan söylerdim, ama artık yalan söylemeyeceğim gibi artık gerçekten iyi olacağım gibi...nedenmi? Çünkü artık minho benimle ve istediğim gibi bir hayat yaşayabileceğim, ve yanımda olduğu sürece her zaman iyi olacağım...

Tek başına mutlu olan birinin hayatına girmek oldukça zordur ve minho bunu başardı, benim hayatıma, aklıma, kalbime her zereme işledi.

Kesinlikle uzak durmam gereken biriydi Minho, ama onunlayken mutluydum kendimi bu dünyadaki en güvenli yerdeymişim gibi hissediyordum. Ve söylesenize çok sevdiğiniz biri, size çok zarar veriyor ve ondan uzak durmanız gerekiyor, ondan uzaklaşırmıydınız? Ben yapmadım. Ve sonuç çok mutlu bir geleceğe sahip olacağım.

Aşkta böyle birşey... Uzak durulması gerekn biri ama sen ona yakınlaşıyorsun. İşte bu aşk...

Birini güzel bulduğun için sevemezsin ki,
Sen sevdiğin için güzeldir o, onu özel kılan sensin,
Sırf sen seviyorsun diye herkesten farklıdır,
Herkesten başka bakar gözleri...

Şuan en güvenli yerimde, beni sonsuzadek koruyacak sevecek olan kişinin kucağında, kulaklarımızın denizin sesi ile süslenmesine izin veriyor ve az ötedeki kardeşlerimize, arkadaşlarımıza bakıyorduk.

Gece her yeri ele geçirmiş karanlığa bürümüştü, geceyi süsleyen ve bazıların umutları olan yıldızlar ise dünden daha parlaklardı.

Sahildeki kumda oturmuş olan bizler, bazıları sevgilisinin kucağında, bazıları arkadaşının yanındaydı.

Hepimiz toplanıp sahile gelme kararı almıştık
hepimizden daha istekli ve ilk sahile gidelim fikrini ortaya atan Minho ydu.

Kardeşim jennie Lisa nın omuzlarına kafasını koymuş denizde, savunmasızca, tek tutunduğu şey ince bir halat olan kayığa bakıyordu, Lisa ise jennie nin gözlerine büyüleyici bir şekilde bakıyordu.

Jungkook, tea nın uzatığı bacağını yastık niyetine kafasını koymuş uzanıyordu ikiside birbirini yeni görmüş ve inceliyor muş gibiydi, tae jungkook un saçlarını okşuyordu, onlar sevgiliydi ve birbirlerine çok yakışıyorlardı.

Soobin ile yeonjun un arasındaki sorunu minho ile konuşarak hal etmiştik basit bir nedenden dolayı anlaşmazlık oluşmuştu. Ve hal etiler. Şimdi ise el ele sahili turlamaktan bıkmış bir şekilde bize yaklaşıyorlardı.

Hyunjin, seungmin ve jeongin de gurupta ki tek sevgilisi olmıyan insanlardı, umarım en yakın zamanda onlarında olur. Onlarda uzanmış parlak yıldızları birbirine gösteriyordu.

Bende beni üşüdüğüm için, montunun içine almış olan Minho nun kucağındaydım. Birbirimize bakıyorduk.
Bana bakıp gülümsedi bende karşılık verdim.

" hayır seungmin en parlak yıldız o değil en parlak yıldız bu "

Tea jungkook u gösterip konuşmuştu.
Jungkook ise Tae nin bu yaptığı hoş iltifat için dudaklarına minik bir buse kondurup geri çekildi.

" hayır hayır, en parlak yıldız burda kucağımda "

Minho da  hemen eklendiğinde ciddi olup olmadıklarını kontrol etim ve güldüm.

Tam osırada " saçmalamyın en parlak yıldız güneştir "
Dedi jeongin.

Osırada bazılarımız gülerken bazılarımız şaşkın nidalar ile şaka yapıyorduk.

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin