ilk sevişme

900 73 143
                                    

İyi okumalaaaar🤗

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Minho 'partnerin yok ' deyince jisung anlamamış bakışlarla Minho ya bakmıştı.

Ne demek istiyordu?

Jisung direğin üstünden inmiş ve direğin sağ ında duruyordu hemen önünde ise Minho vardı aralarında bir adımlık mesafe vardı.

Minho başını öne egmiş ve önünde utnagaça ellerini birbirine sarmalayıp parmaklarıyla oynayan jisung bakıyordu.

Elli cebinde olan ve jisung u gördügünden beri takındıgı arsızca sırıtışla jisung bakan Minho elliyle direği gösterip jisung u direğe buyur eti.

Jisung ise Minho nun ne yapmaya çalıştıgını anlamadı.
Minho direğin yanına gelip jisung çapkın ve azgın bir şekilde şöyle dedi.

" ama şimdi partnerin var şanslısın ki bu partnerin direk dansında çok iyi ve şimdi geçte az önce olduğun pozisyonda dur "

Jisung ise tabikide Minho nun hemen her dediğini yapmıyacaktı.

Jisung direğin yapışık olduğu zeminden inip Minho dan uzaklaşıp kaşları çatık yüzüyle şöyle dedi.

" bunu neden yapayım, bir partnere ihtiyacım yok zaten "

" bir partnere ihtiyacın var ama bunu farkında değilsin o direğin üzerinde ne kadar güzel durduğunu farkında değilsin galiba, ve eğer hızlıca dediğimi yapmasan patronuna bir çalışanının kendini satsada alamıyacagı bir
Ürüne izin sizce kulandıgını söylerim ve anında kovulursun anlıyormusun beni bebeğim "

Minho son kelimesini gözünü kırparak tamamlamıştı.
Ve böyle birşey yaparsa eğer gerçekten de jisung hızlıca kovulurdu jisung bunun olmasını istemezdi işi zor olsada geliri çok iyiydi.

Jisung istemsizce direge tutunup az önce ki pozisyona tekrar girdi, yüzü asıktı ve sinirliydi neden yakalanmıştı ki?.

Jisung açtıgı şarkının on dakka önce bitmiş olduğunu fark eti ardından Minho nun kendi telefonuna yaklaşıp aynı şarkıyı tekrar açtıgını gördü, şaşırmıştı barda sert bir adamdı yada öyle görünmeye çalışıyordu şimdi ise azgın ve çapkın görünüyordu Minho.

Ardından Minho jisung un arkasına geçip göğsünün jisung un sırtına bastırdı ve ellini jisung un karnının altına yerleştirip hızlıca kendine çekti.

Jisung Minho nun ani hareketiyle irkilip şaşırdı ve bu durumdan hemen kurtulmak istedi.

Jisung un dolgun kalçaları Minho nun kasıklarına çarptı ve Minho jisung u kendine çektigi nde ve bastırdıgında, jisung un kalçaları Minho nun kasıklarına monte olmuş gibi duruyordu yapışmıştı sanki oraya.

Jisung bulunduğu pozisyondan rahatsız olup geri çekilmek adına kıpırdandı ama başaramadı aksine kalçaları Minho nun sertliğine sürtündü ve Minho
Bu duruma yan bir şekilde sırıtıp, çenesini jisung un omuzlarına koyup kulagına yaklaşıp fısıltılı bir şekilde şöyle dedi.

" demin yaptıgın gibi dön ve sikimin hepsini içine alamıyacagı o pembe küçük deliğine sahip olan dolgun, şişik ve büyük poponu, arkana yani kasıklarıma sürtüp kıvır. "

Jisung duyduklarıyka şok olmuş bir şekilde dona kalırken, Minho jisung un boynuna ıslak öpüçüklerini sıralamıştı bile.

Jisung bunu yapmalı mıydı?

Mecbur muydu?

Evet mecburdu ve yapmalıydı.

Minho, jisung un kulagına tekrar yakınlaştı ve fısıltıyla şunları fısıldadı.

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin