İyi okumalar
Dikkat!!!! Rahatsız olabileceğiniz şeyler içeriyor rahatsız olanlar lütfen okumasın.
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Minho iyice dagılmış bi şekilde üçlü koltuğun üzerinde oturuyordu yanında ise pek kimse yoktu, tabi Minho nun altına girmek için birbirleriyle yarışan kızlar, ve feminen erkekler dışında.
Minho' bugün kim altıma girdikten sonra can verecek 'diye düşünüyordu sonra; bara geldiğinden beri ona, içki içip inceleyen on sekizli yaşlarındaki ince cılız ve siyahi
Kızı görür, aslında onu geldiğinden beri farketmişti ama takmamıştı Minho, kızın arsızca bakışlar artık Minho yu rahatsız etmişti ve Minho bu durumdan sıkılmıştı kızın işi bitsin istiyordu hemde hemen.Oturduğu üçlü koltuktan kalkıp onaltı adım uzagında olan kıza hızlı bir şekilde yaklaştı ve kızın elinden hızlıca tutup peşinden sürükledi, kızın elindeki içki kadehi yere düşmüştü, kız sabahtan beri almak için çabaladıgı şeye sonunda kavuşmanın verdiği mutlulukla koşarak Minho nun peşinden gitmişti.
Minho kızın elini sıkıca kavradıgı gibi yukarı kata çekiştirdi ve merdivenlerden hızla yürüyordu arkasında ondan daha çok açele eden kızı aldırış etmiyorduk bile kız sonunu bilmiyorduki, Minho nun onu seçmesi nin nedeni kızın yabancı olduğunu bukadar beli etmesiydi
Yerli olsaydı yukarı Minho ile sevişmek için koşmak yerine, bardan canını kurtarmak için koşarak kaçardı.Sonunda Minho kendi özel odasına gelmişti geldiği gibi kapıyı kilitleyip kızı yatağa değilde odanın her hangi bir köşesine fırlatı, kız duvara sertçe çarpan sırtı ile yüzünü ekşitip karşısında ona emirler yagdıra adama bakmıştı.
" üstündekileri hemen çıkar "
Minho içkinin getirdiği sarhoşluk la sinirli, umursamaz ve korkunç duruyordu.kızın üstünde pek bişey yoktu zaten bi yarım atlet birde kalça yanaklarına kadar kesilmiş bi kot pantolon vardı.
Kız duyduğu emirle hemen denileni yaptı, ilk önce pantolan sonrada yarım atlet olmak üzere iç
çamaşırlarındanda kurtuldu, ve şu an çırıl çıplak bir şekilde Minho nun karşısındaydı.Minho ise artık bogazını sıkan kıravatı genişletmiş ve çözüp beyaz gömlekle birlikte yatak başlıgına fırlatmıştı,
Şu an Minho atlet ve deri siyah renginde olan bir pantolan ve tabi siyah ve parlak kemeri üzerindeydi.Kız büyülenmiş bi şekilde Minho ya bakarken Minho hemen kıza yatağa geçip oturur bir şekilde bacaklarını açıp, başınıda havaya kaldırıp, işaret ve baş parmagınıda emseini emretmişti, Minho bunları söylemeden önce saçlarını baglamasını söylemişti, kızlarda en nefret ettiği şey saç tı.
Kız hemen kıvırcık ve kalçasına kadar uzun olan saçlarını yukarda baglayıp topuz yapmıştı ve Minho nun dediği şekile hemen girmişti.
Minho ilk önce kızın gözlerini bir kumaş parçasıyla bagladı ve elerinide bagladıktan sonra kızı hızlıca yatağa itip,ayaklarını havaya kaldır ve olabildiğince aç demişti
Kız hızlıca denileni yaptı.Minho iki kalın iple kızın ayaklarının yanına geldi. kız Minho nun ne yaptıgını bilmiyordu.
Minho bir iple kızın bir ayagını bagladı ve diğer ayagınıda dir iple bağladı iki ipi de birini sağa birini sola bagladı artık kız istesede bacaklarını yakınlaştıramaz veya kapatamazdı, kızın deliği gözler önüne serilmişti kız artık korkuyordu burdan hemen gitmek istiyordu.Minho arsızca gülmüştü ve siyah parlak kemerini yerinden çıkarıp kızın kasıklarına doğru vurmaya başlamıştı kız olduğu yerde çıglık atmaya başlamıştı.
Minho on, on iki kez daha kemerle vurduktan sonra yanındaki dolaba ulaştı içindeki yapay penisi alıp hızlıca kızı hazırlamadan kızın içine doğru göndermişti kız ani içine itilen şeyle birkez daha çıglık atmıştı.
Sonra Minho kapıyı açıp dışarda bekliyen üç, dört adamı içeri aldı ve kapıyı geri kilitleyip deri ve tekli koltuğa oturdu kendisi için bu kadarı şu anlık yeterdi birazda ögrencilerini izliyecek,sonrada kızı gebertecekti.
Bu, bunu yapmayı seviyordu Minho ve içinden' o sürtük hırsızı bi bulayım bundan bin kat beter edicem onu' diyordu hep ve bu esnada bile aklındaydı jisung, takmıştı kafaya bir kere.
Minho içeri aldıgı adamlara komut veriyordu adamlar ise yapıyordu.
Kızın içinde hala yapay penis vardı kimse hareket etirmiyordu o şeyi, Minho ise hala atlet ve pantolon üzerindeydi.
Minho iki kişiyi, kızın ayagına bagladıgı yöne gönderdi biri sağa biri sola gitmişti her ikisinin elinde ise ip vardı,
Ve Minho dir diğer adama ise 'soyun ve kızın üzerine geçip gösterdigim şekilde en zevkli ve acı dolu bir şekilde onu becer' demişti adamda hemen soyunup kızın üzerindeki yerini aldı, kız Minho nun dediklerini duyduğunda en muhtaç ve aciz bir şekilde çıglık atmıştı ama nafile ydi, çünkü diğer odadaki insanlarda öyleydi çıglık, inleme sesler geliyordu onlardanda tek farlı şey, onlar zevk için bu kız ise korku ve az sonra yaşıyacagı acı içindi.Kızın üstündeki adam hızla ve aceleyle işini yaparken, ipleri tutan adamlar ise ipleri kendi taraflarına doğru çekiyordu, kızın üstündeki adam işini rahat bir şekilde yapsın diye,kızın her iki bacagı kopacak gibiydi yerinden çıkacaktı nerdeyse.
Minho zevkle olanları izliyordu ve arsızca sırıtıyordu.
Kız sayısızca boşalmıştı bitkin ve yorgundu gözünün önü kararmaya başlamıştı kızın, yatağın her tarafı ıslaktı artık kızın menileri mor çarşaftan damlıyordu, kız dayanamayıp bayılmıştı...kızın bagırışmaları kesildiğinde anlmışlardı bayıldıgını.Minho bu duruma çok kızmıştı onu daha çok aşamalı bir şekilde öldürecekti ama kız bayılmıştı, Minho adamlarına 'kızı herhangi bi yere atın bu şekilde,bişey giydirmeyin gözünü de açmayın kütür neden önce bu olanları hatırlamaması için ne yapıyorsanız yapın ' demişti, adamlar hemen kafalarını emredersiniz dercesine salayıp kızı alıp gitmişlerdi.
Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanficyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...