İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Minhodan
Bıkınlıkla her zaman izlediğim, ve artık izlemekten bunaldıgım direk dansını izliyordum, Lisa sağ olsun.
Etrafımdaki herkes eğleniyor, gülüyor, dans ediyor du, ben ve biri dışında.
Barda yüksek ve içki yüzünden baya dagılmış bir ses geliyordu, sarhoş olduğu için ne dediğini anlamasamda şarkıya eşlik etiğini anlamıştım, ve gözlerim bi an o insanı aramıştı, ki hemen sagıma bakmamla o bedenle karşılaşmıştım...
Giydiği kıyafet üstüne tam oturmuştu ve yakışmıştıda.
Pantolon nu bir efsane ydi, oldukça dar dı ve dar olması nedeniyle kalça yanakları, baldırı, olmıyan bacak kasları
Çok belirgind, hata ve hata sertliği bile beli ediyordu ne kadar küçük olduğunu anlamıştım bile.bacakları ise okadar inceydiki, acaba benim baldırlarım arasında nası dururdu. Hareket, dans ettiğinde kalçası daha çok belirginleşiyor az da olsa salanıyordu.belinin olmıyacak kadar ince görülmesini istemiş,
Ve o yüzden kemerini sıktıgını düşünüyordum ve yanılmışım...
Beli normalde de ip inceymiş... Bunu o dans ederken
Pantolon altına sıkıştırdıgı üstünün ordan kolayca çıkmasıyla anlamıştım.Ve evet ona çok aç bir şekilde bakan sürtükler ise fark etmedim değil.
Aman tanrım herkesmi seni altına almak ister be gülüm
Ama sen benim altıma layıksın.Hiçmi yemek yemiyor bu, hiç mi spor yapmıyor
Kemik gibi ah pardon yok gibi çok cılız, zayıf ve yorgun gözüküyordu.Ahh peki üstü o ne ya üff...
Beni benden aldı resmen, o bembeyaz tene o kadife kıp kırmızı üst fazla yakışmış, bide bogazını açık bırakmış o beyaz tende benim bırakacagım kırmızı ve mor izler ah hemen şimdi onu çekip öpüp altımda ılim ilm inletmek istiyorum yapacakmıydım? neden olmasın böyle bir bedeni becermem benim üstüme farz.Peki yüzü...
Tombul ve şiş yanakları
Hiç bir şekilde ruj sürmemiş dudakları kendi al rengindeydi dudakları benim dudaklarımın arasında nede güzel inlerdi acıyla, koca gözleri güldü günde bir çizgi haline geliyodu şimdi olduğu gibi.Ah ne oluyor bana?
Onu diğer sürtükler gibi becerip öldürecegim işte neyin övmesi bu Minho?Eminim ki benim gözümü boyamak için böyle şık ve güzel giyinmiş, sagımda durmuş dans ediyordu, işte herkes gibi.
Bişey farkettim onun üstündeki kıyafet ve benim üstümdeki kıyafet birbirine çok yakışıyordu...
Bu tesadüf müydü?Neyse çok uzun bakmışım çocuga.
Öyle uzun bakmışım ki çocuk bana bön bön bakıyordu, korumuştu galiba.Kalktım ve çokta hata hiçte uzagımda olmıyan bedene doğru yüdüm, karşısında durdum galiba birde bu açıdan uzun uzun bakacaktım ona.
İçimde neden ona hep, bakma, öpme, becerme, inletme gibi kavramlar vardıki ona karşı.
Yani tamam ben normalde de bu kavramları yaparım, severim de ona karşı bi başka çıldırıyordu bu kavramlar.Birkaç dakika sürdü bu bakışma, hala masumca ve biri azda korkmuş bir şekilde bana bakıyordu arkaya adım atı
Ve birisini arıyordu galiba aradıgı kişiyi görmüş olmalı, onun biriyle seviştigini de görmüş olmalı. Benden bir adım uzaklaştı ve dahada uzaklaşmak için bir hamle yapacagı sırada onun bileğinden tutup merdivenlerden yürütüm, ama o ısrarla gelmeyeceğini söylüyor bileğini eliimden almaya çalışıyor ve ' imdat ' diye ve ' hıyujin ' diye bagırıyordu.Odanın kapısının önüne geldik ve bileğini bırakmıyacagımı anlayınca o küçük elleriyle omzuma ve göğüskafesime vurmaya başladı. ben ise ona büz bir surat ifadesiyle bakıyordum artık kızmaya başlıyordum. Anahtarı cebimden çıkarmak için bileğini bıraktım ve ah bıraktıgım gibi hızla kaçtı oha bir gururum var benim bu semte çocuk olmaz öyle artık ciddi manada seni becermek farz oldu üstüme.
Yani milet benim onları becermem için can atarken sen seni becermemem için can atıyorsun bune? Kafayı yemiş galiba bu çocuk.
Ama ben üzüldüm ve kızdım onun peşinden koşmalımıyım? Ama ben onu araştırmalıyım onun peşinden koşmak bana yakışmaz ki yeonjun hemen araştırmalı bu çocuğu.
Üff her boku da yeonjun a atıyorum bu halime hayranım.
Çocuk çoktan merdivenler inmişti.
Aşagıya indim çocuk sarı saçlı ve uzun bir adamın yanındaydı, galiba arkadaşıydı ona birşeyler anlatıyordu. acaba ne anlatıyordu bence demin yaşadıklarını anlatıyordu
Hem sinirli hem heycanlı hemde karşısındaki adama ın yavaşça omuzlarına vuruyordu.Gitmek için iteliyordu karşısındaki adamı.
Adam geldiğinden beri ulu orta yerde seviştigi adama para verip giti.
Şimdi ise bu çocuğun varını yoğunu ögrenme zamanıydı.
" yeonjun jungkook un darındayım adını bilmediğim bir çocuk, şık giyimli kadife bir üst, siyah bir pantolon giyiyor. Ve bardan şimdi çıktı yanındada uzun ve şık giyimli biri daha var o sarı saçlı şöförü peşlerine tak ve kim olduğunu ögren ve çok çabuk bir şekilde bana bildir aldıgın bilgileri "
Bunları hızla ve tek seferde söylemiştim.
" tamam efendim "
Yeonjun dan her zaman duyduğum ses tonu bıkınlık ve yorgunluk, şu an beni sövdügüne yemin edebilirim.
Yazardan
Sadece yeonjun jisung un yüzünü görmüştü ve Minho görmemişti eğer jisung un o hırsız olduğunu bilseydi
Herşey öyle olmazdı.Ve yeonjun jisung u araştırdıgında o hırsız olduğunu ögrenirse...
Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Sabah sabah bondurma ve buz gibi su nede güzel tam hasta olmalık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...