nene özür dilerim

680 79 23
                                    

İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Jisung taksinin onu dıraktıgı binanın giriş kapısında bekliyordu, içeri girmek istiyordu ve girdide.

İçeri adım atıgında boydan boya tüm rafların içkiler Le dolduruldugunu gördü ,çeşit çeşit içkiler, içki kadehleri, ve daha fazlası. o binada içki satılıyordu ve o bina lee drink içki magazasıydı yani lee Minho nun üretiği içkiler lee Minho nun magazası.

Daha önce hiç içki tüketmeyen jisung ilk defa bu kadar içki şişesini bir arada görüyordu, babası en fazla altı yedi içki evlerine getirirdi eskiden ama bunlar altı yedi içkiden bin kat daha fazlaydı, şaşkın ve hayranlıkla içki şişelerinin parlaklıgına bakan jisung gözlerini uzun ve geniş raflarda olan içki şişe lerinden alamıyordu.

Derken yan raflardan bir tanesinde volim içecegini gördü kaşlarını çatarak içecegin bulunduğu rafın önüne geldi ve şunları dedi " hepsi senin yüzünden senin yüzünden ne neme verdiğim sözü tutamadım " biraz yüksek sesle söylemişti bunu jisung.

rafları içeceklerle dolduran çalışan kadın ona anlamaz bakışlarını gönderdi ve pek takmadı burda öyle insanlar fazlaydı içtikten sonra pişman olanlar ve gelip buraya içecegi yada içecegi tasarlıyanı sövenler.

Jisung elini cebine atı ve çüzdanını çıkardı çüzdanına baktıktan sonra yüzünü buruşturup lanet eti...çünkü çüzdanında sadece beş wonu vardı ve içki almak istiyordu bu para içki almaya yetermiydi ki?

İçtigi içki çok hoşuna gitmişti ve tekrar içmek istiyordu
Demin ona bakan çalışanın yanına gitti ve " beş won ile içki alabilirmiyim? " kadın ona gülümseyen surat ifadesiyle    " üzgünüm bizim ürünlerimiz yirmi won den aşagı satılmaz " dedi jisung sinirli bi şekilde mağazadan çıkmayı pılanlıyordu ama tabikide öyle olmıyacaktı sarhoştu doğru düşünemiyordu. O yüzden aklından kısa ve öz bir şekilde bi plan yaptı pılanı ise şuydu içki çalacaktı ve hızla burdan ayrılıcaktı.

" anladım teşekürler " dedi jisung ve kadın jisung un yanından ayrıld.

" hemen alıp kaçarım ben hızlı koşarım zaten demi yani ben ilk okulda koşu yarışında birinci olmuştum sonuçta
İLK OKULDA🌚
En fazla ne olabilirki demi yapalım gitsin hadi bismillah "

Jisung kendi kendine konuştuktan sonra hemen işe koyuldu işide hırsızlık...

Hyunjin olanlara bi taraflarını yırtarak dinlemiş ve anırmıştı, sanki jisung onu diyormuş gibi de gaz veriyordu hyunjin onların akılarına böyle fikirler geleceğini hiç düşünmemişti.

Kadın gözden kayboldu ama çalışanlar, müşteriler, ve güvenlik vardı jisung bunların her birini bi hiçe sayıp kapıya en yakın rafa yakınlaşıp daha önce adını reklamlardan başka hiç duymadıgı içkiyi eline aldı inceliyor muş gibi yaptı.

Dışardan gören biri içkiyi çalacagına hiç ihtimal vermezdi okadar iyi rol yapıyorduki, ama sarhoş olması onu ele verçeğinden korkuyordu, sarhoş olduğu için saçma bir şekilde gülüyor, sırıtıyor, yamuk yumuk yürüyordu.

Sonrada güven ligin kapının önünden çekildiğini ve gözden kaybolduğunu gördü mesai sati ydi jisung bunu anlamıştı diğer güvenlik gelmeden kaçması gerekiyordu.

Jisung hızla elindeki içki şişesiyle kapıya doğru koştu binadan çıktı ve düz asfalt yola girdi hızla koşuyordu.
Ordan uzaklaştıgında magazanın yanındaki birinci sokagı atlatmıştı, duraksayıp kimsenin peşinden gelmediğini sanmıştı ama birinci sokağın başındaki nöbetçi onu arıyordu ve görmüştü jisung u kovalıyordu aralarındaki mesafe epey vardı jisung hızla koşup altı sokagı geçti ve yedinci sokakta bi yerde saklandı uzun bi süre orda kaldı güvenlik ise artık jisung u aramayı bıraktı.

jisung uzun ve büyük bir arazide olan yüzlerce bozuk, yarısı yanmış araba atklarıyla dolu dir yerde duldu kendisini, çaldıgı içki hala elindeydi, cebini kontrol eti telefonunu arıyordu arkadaşlarına haber vermek için. geldiği yeri hiç tanımıyordu evlerinden baya uzaktaydı,
Akşam olmuştu saat 11:37 geçiyordu hava soguktu.

Jisung içki içmek için rahat bir yer arıyordu arabalar dan birine geçecekti, önü param parça, arka koltukların yarısı yanmış yarısı sağlam, üstü delik deşik kapıların sağ tarfı olmıyan bir araba gördü jisung.

Oraya doğru ilerledi ve arka koltuklardan birisine oturdu bir ayagını da ön koltuğun bi kenarına uzatı derin bi iç çekti ve kafasını koltuğa uzatı bu hareketiyle adem elması ve boynu net bir şekilde görünüyordu, düşünüyordu neden bunları yaptıgını, o içki bagımlısı değildi. neden çok muhtaç mış gibi hırsızlık yaptıgını düşünüyordu.

Çok geçmeden düşüncelerinden kurtulup içki şişesinin kapagını açmak için kucagındaki içki şişesine elini uzatı ve çeketinin cebinden bir çihazın çınlama sesi geldi, bu sesi duyan jisung sersem leyip elini kulaklarına götürdü ve kulaklarını kapadı, kulagı bu sesten dolayı rahatsız olmuştu.

Sonra elini çeketinin cebine koydu ve dinleme çıhazı olduğunu anladıgı cihazı eline alıp şaşkınca baktı.

İncelemesi bitikten sonra yere atıp ayagıyla bastı...çihaz param parça olmuştu.

Hyunjin odasını dolduran çınlamayla yüzünü buruşturup jisung' a lanet eti, nerden anladıgını bilmiyordu ama çok sinirlenmişti hyunjin. En çok jisung un kini merak ediyordu.

Jisung çok umursamadan içki kapagını açıp kafasına içki şişesini dikti birinci yudum, ikinci yudum ve üçüncü yudum yedinci yudum kadar gidiyordu sinirliydi, bogazı yanmıştı üst üste içtigi için. nenesine verdiği sözü tutmadı diye hala içiyordu.
Nenesi içme demişti ama o hala içiyordu bu gün içmişti ilk defa babası içkiden dolayı tırafik kazası geçirmişti nenesi jisung u uyarmıştı sonu böyle olsun istemiyordu nenesi ögrenirse vereceği tepkiyi az çok biliyordu

"Nenecim özür dilerim böyle olsun istemezdim çok özür dilerim beni affet ne olur istemeden oldu kendimi kaptırdım bi an beni afet "

Jisung ayaklarını kendine çekip başını ayaklarının üzerine koydu elerinide başının etrafına sardı ve bu sözleri söyledi bagımlısı olıcagını bilmeden içiyordu.içkisi ise yarısına gelmişti hala elerinin arasındaydı nedensiz bir şekilde sıkı sıkı tutuyordu ve uykuya dalmıştı yorgun gözleri kapanmıştı.

Bölüm sonu

✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Estne Commoda ? MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin