Rahatsız olan okumasaın falan filan işte
Birazcık çok az minicik işkence benzeri bişey içeriyor.
Bu bölümde Minho jisung a dayamıyor ama çok tahrik edici şeyler yaşanıyo yinede (M) şeyisini koydumVe ve ve... Bu şarkıyı dinleyerek okuyun bence ben öyle yaptımda jsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj
Anlamını bilen varmı? Varsa 🙄
Onun için daha bi anlamlı olur bölüm. Jsjsjsjsjsjİyi okumalar😘
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏Akşam saat 08:21 di. Ve çalan kapıyla jisung hayran
kaldığı manzaradan gözlerini ayırıp, gir komutunu verdi.
İçeriye daha önce hiç görmediği bir adam girmişti.Sıcak gülümsemesiyle selam verip kendini tanıtmaya başladı.
" efendim ben Billy, sizin özel asistanınızım birşeye ihtiyacınız olursa lütfen çekinmeden söyleyin.
Ve bi yarım saat sonra yolculuğa çıkacaksınız, onun için duş alıp, yatağınızın üzerinde olan kıyafetleri giyip, beni burda beklemeniz ı rica ediyorum " diyip tekrar o sıcak ve kendisini oldukça sevimli gösteren gülümsemesini bahş eti jisung a.Jisung da, aynı gülüşle ona karşılık verip, Billy nin odadan ayrılışını izledi.
Ardından kısa bir duş alıp, verilen kıyafetleri giydi.
Aynadan bakıp saçlarına bir şekilde verdikten sonra jisung yolculuk için kendini hazır hissediyordu.Ama korkuyordu... Rahat davranmaya çalışsada, korkmuyor muş gibi yapsada, deli gibi korkuyordu...
Ona ne yapacaklardı?
Nereye yolculuğa çıkacaktı?
Soobin jisungun, ailesine, arkadaşlarına haber vermiş miydi?
Ailesi onu merak etmişmidir?
Aklındaki sorularla, hemen hemen savaş açacak olan Han jisung, kapının açılmasıyla o yöne baktı.
Billy.
" efendim hazırsanız yolculuğa çıkabiliriz "
" tabi hazırım, ama kafamı karıştıran birtakım şeyler var"
" nedir efendim, yardımcı olabilirim belki "
" biz nereye yolculuk edeceğiz acaba? "
" efendim, üzgünüm ama benim bunu cevaplamama izin yok, çok üzgünüm... "
" kim tarafından izin yok? "
" patronum tarafından, lütfen onun kim olduğunu söylemeyin çünkü onada izin yok söyliyemem... "
Billy bukadar sorunun ard arda sorulacagını hiç düşünmemişti, açıkçası şaşkındı.Ardından hemen onlar için özel hazırlanmış olan uçaga binip yolculuğa çıktılar.
Onlardan önce Minho, jungkook, Lisa ve birkaç adam daha yolculuk yapılacağı yere çoktan varmışlardı bile.
Jisung dan.
Uçak havalanırken gözlerim dolmuştu bi an, yılardır yaşadıgım ülkeyi zorla ve istemeden terk ediyordum. Üstüne ütlük, kimseyle vedalaşmamıştım bile, ne arkadaşlarımla, ne ailemle, nede soobinle.
Kaçırılmıştım, kim olduğunu bilmediğim kişiler tarafından hemde, bu kaçırılma olayının, içki çalmamla ilgili olduğunu düşünüyordum istemsizce.
Evet... Bazen sanki kaçırılmamışım gibi hissediyordum.
Bana özel asistan tutmuşlardı mesela, yani kim kaçırdığı birine özel asistan tutsun ki? Değilmi. Hoş daha ne için kaçırıldığımı bilmiyordum. Belkide özel asistan ihtiyacım var olacak ilerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fanfictionyatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...