İyi okumalar
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jisung kendi bölümündeki çalışanların yanına gitmişti ve sohbet edip tanımıştı, hepside cana yakın ve sevecen insanlardı jisung a karşı.
" yani jisung sen şimdi bu aletlerin hiç birini tanımıyor bilmiyorsun değilmi "
Sobbin, jisung un dediklerine pek inanamamış gibi konuştu ve diğerleride sobbin den bi farkları yoktu açıkçası.Jisung onlara böyle şeyleri ilk defa yakından görüyorum hata bazılarını ilk defa görüyorum demişti ve şu ana kadar hiç bi ilişkiye her hangi biriyle kız, erkek farketmez ilişki yaşamadıgını söylemişti, tabi onlar da inanmamıştı.
" bu yaşa kadar hep bakir gibimi yaşadın, ah pardon bakir sın zaten "
Jisung un bir diğer arkadaşı konuşmuştu ve son çümlesinde çok sesli bir şekilde gülmüştü onunla birlikte Jay da gülmüştü.Jisung bu denli sözleri ve bu denli yerleri bilmiyor du ve alışması gerekiyor gibiydi, sanırım bu işten de istifa edicem diye içinden geçirdi bi an, ama sonra kardeşi jennie aklına geldi kendini toparladı ve arkadaşı sandıgı insan görünümlü porno abidesine karşılık vermek için hazırlandı.
" bakın, sex ve benzeri şeyler sizin için beliki normalleşmiş şeyler ama herkes sizin gibi değil mesela ben bakir olmaktan utanmıyorum, sex sevmediğimden ve ya pmadıgımdan dolayı utanmıyor kendime kızmıyorum, aksine o dediginiz, bahsettiğiniz şeyleri sevsem,yapsam işte o zaman kendimden nefret ederim, bakın ben sevmediğim yerde şu an zorla duruyorum nedeni ise paraya ihtiyacımın olması, ama siz kendiniz demin dediniz sizin paraya ihtiyacınız yok sadece buraya zengin ve ünlü insanları görmek ve onlarla bi akşam ayarlamak, altlarına girmek için burdasınız, muhtemelen o işi yaparken eşyaları, aletleri burdan alıyorsunuzdur neyse bu umrumda değil biraz anlayış ve saygı herşeyi çözer, lütfen sizde bu görüşlerime birazcık saygı gösterin"
Jisung biraz kızgın biraz da utanmış bir şekilde karşısındaki insanlara söylemişti bunları.
Üç arkadaş jisung un söylediklerini haklı bulumuş ve ondan özür dilemiş lerdir, bu konuda jisung un ne kadar hasas olabileceğini tahmin etmemişlerdi.
Jay ve yunton jisung un yanından utanarak ayrılmış ve üç beş müşteri yle ilgilenmeye gitmişlerdi.
Sobbin ise jisung un omzuna elini koyup pat pat ladı ve tekrardan özür dileyip ona mutlaka tanıması gereken eşyaları tanıtma teklifi sunmuştu, jisung ise sırf işi için teklifi kabul ettmişti, iki arkadaş koca salonda eşyaların olduğu yere doğru ilerlediler, sobbin jisung a utanmaması ve can kulagıyla dinlemesini söylemişti.
Jisung bu cümleye yutkunup kafa salamakla yitinmişti.Sobbin ilk sondaj çubugu ve prezervatif le başladı, ilk bunları anlatacaktı jisung.
.
.
.
Minho kardeşinin gay barına gitmişti, ve şöyleki gay barı olmasına rağmen kızlarda ordaya geliyordu lezbiyenler de.
jungkook un gay barı iki katlıydı ve her bir katıda geniş,büyük ve ferahtı, birinci katı bardı ama ikinci kata ise birçok oda bulunuyordu her odada bir banyo bir tuvalet olacak şekilde tasarlanmıştı, ordada çeşitli şeyler vardı yani sex eşyaları, o odalar, bara gelip içip içip sarhoş olup o ortada sevişmek yerine gidip odalarda işlerini hal etsinler diye yapılmıştı.
Minho ise kardeşinin gay barına, içmek, kafa dagıtmak ve birilerini altında yalvartıp becermek için gitmişti. Sinirlendiğinde sıklıkla bunu yapardı kendisi bundan hiç zevk almazdı ama yapardı anlamamıştı bu durumu birileri ona bu işin insanlara zevk verdiğini söylemişti oda bunu yapıyordu dört yıldır ama Minho ya hiç kimse zevk vermiyordu aksine becerdigi kişinin inlemeleri onu sinirlendiriyordu ve tenin tene çarpma sesi kulaklarına ulaşınca heleki bu ses kendi tenine sahipse dahada sinirleniyor ve karşısındaki kişiye canını alacak bir şekilde sex karışımı şiddet uyguluyordu ve onu tanıyan çogu kişi onunla üst kataki odalardan birine gitmeyi hiç tercih etmezdi, yani Minho sadece sinirini karşısındaki kişiye boşaltmak için yapıyordu bunu.
Saat akşamın 22:38 iydi ve her dakika bar tıklım tıklım oluyordu yukarda insanların içine gidip soyunup partnerini hızla yatağa atıp becermek için oda kalmıyordu, işini bitiren hemen çıkıyordu çünkü her kesin kapısının önünde kapyı tekmeleyip ' çabuk işinizi haledin pis herifler burda sevişmek için bekleyenler var' diyen sarhoş ve sevişmeye muhtaç olan insanlar vardı bazıları o koca salonda sadece öpüşüp koklaşmakla yitiniyordu.
Bu kadar sarhoş olmalarının nedeni tabikide Minho nun hazırladıgı içkilerdi, en çokta ' faceta lovemaking '
( mizahi sevişme ) çünkü insanlar içkinin tadından aldıgı zevk kadar içkinin adındanda zevk alıyordu.İnsanlar o içkiyi içtik zaman, sanki hemen birisini becerip bırakmak istiyor gibilerdi karşıdaki kişide kabul ettiğinde hemen becerilip bi kenara atılacagını biliyordu,bir insan ne kadar sevişmeye, sikilmeye aç olur ki? Bunu her akşam her daka sevişen kişilere sorsanız onlar bu soruyu küçümser bir yandan da sinirlenir lerdi ,onlar için sevişmek bir zevkten daha öte bir ihtiyaçtır o yüzden sizi altlarına almak için o daka zevkten bört köşe olmak için ellerinden geleni yaparlar.
Minho bara gelmiş ve içkisini rahat ve profesyonel bir şekilde yudumluyordu koca bardagın içindeki sıvıyı sonuna kadar tüketmeyi planlıyordu hata şişenin içindeki sıvıyıda.
İlk önce kafasını dagıtmalı ve sonra sevişmek için her hangi bir insanı odaya çekip partnerini param parça yapmadan önce sevişecekti.
Ama ilk önce bi an içkisini çalıp kaçan ve Minho nun şirketinin yüzde elisini zarara uğratan, it, sürtük ve benzeri şeyler zanetigi jisung u unutması gerekiyordu onu hakında merak etiği bir çok şey vardı, onu bulduğunda altında acıyla inletecegine ve şu ana kadar hiç kimseye yaşatmadıgı acı ve zevk dolu sex deneyimlerini jisung üzerinde gerçekleştirecegine yemin etmişti Minho.
Ve Minho yapardı bunu, hiç kimsenin hiç şüphesi yoktu.
Bölüm sonu
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Estne Commoda ? Minsung
Fiksi Penggemaryatak mağazasında çalişan jisung ve içki şirketi olan Lee Minho jisung : nasıl bir yatak bakıyorsunuz efendim Minho : senin içine çok yakışacağın ve içinde uslu duracağın bi yatak bakıyorum jisung : yüksek sesle konuşur musunuz efendim duyamadım arg...