(2.2) GÖRKMENGİL AİLESİNDE BİR SARSINTI HABERİ

580 51 69
                                    

[[[✒️__]]]

"Yaman abim be, vallahi özlemişim peynirli sucuklu yumurtanı."dedim koca bir parça ekmeği tavaya daldırırken.

Çayından yudum alan Yaman abi sıcak bir şekilde gülümsedi. O eski psikopatlığı derinlere gömülmüş gibiydi. Sanırım Batı ve bebeği Rüzgâr ona iyi gelmişti.

Batı, Yaman abinin masanın üzerinde duran elini tutup aşkla gülümsedi. "Bende müptelası oldum bu yumurtanın. Elleriyle yaptığı herşey çok lezzetli. Ben mutfakta hiçbirşey yapamıyorum."

Yaman abim elini çevirip onun elini tutunca yüzüne yaklaştırıp üzerine öpücük kondurdu. "Bende sana müptelayım yavrum."

Birbiri arasında kopmayan göz temasıyla ağzımdaki lokmayı zar zor yuttum. "Yemin ederim Polat abiyle Ufuk bir, siz ikisiniz. Eşim yanımda değil. Azıcık acıyın da bana, sevgi gösterisi yapmayın yanımda."

Yaman abi bir kez daha Batı'nın elinin üzerini öpüp kahkaha atarak bakışlarını bana çevirdi.

"Çok mu özledin lan sevdiğini?"

"Yok abi, az özledim de laf olsun diye öyle söyledim."

Psikopat sırıtışı dudaklarında belirince asılda o yönünü içine gömmediğini fark ettim. Gerektiği zaman silah niyetine çıkarıyormuş.

"Tamam oğlum, bir sakin ol."

Birkaç dakika bozuk çaldıktan sonra aklıma gelen parlak fikirle yüzüme bir gülümseme yerleşti. "Abi be, madem bebek durumları mevcut diye papaz uçurmuyoruz, o zaman piknik yapalım. Vallahi çok canım sıkılıyor. Azıcık orman havası alalım. Hem Polat abiyi de kısa süreliğine kendi doğasına götürmüş, habitatına kavuşturmuş oluruz."

Yaman abi son söylediğim cümledeki imayı anladığı için kahkaha atmaya başladı. Batı ise aval aval bize bakıyordu.

Sırıtarak Batı'ya baktım. "Polat abi ayı ya hani."

Batı gözlerini hızlıca kırpıştırdıktan sonra espiriyi sonunda anladı ve gülmeye başladı. Çocukta jeton bayağı geç düşüyor. Argo kelimelerimin çoğunu anlamıyor, espirilerimi açıkladıktan sonra gülüyordu.

Çok yorucusun be Batı.

Yaman abi gülmeyi kesti. "Olur lan. Hatta güzel olur."

"Ablam ve eniştem gelmez büyük ihtimal. İkisi de doktor ya. Pek boş vakitleri olmuyor. Abilerime bir sorarım. Bu arada haftasonu Orhan abimi askere uğurluyoruz. Gitmeden önce onu da götürmek istiyorum."

"Yavuz'la Giray'da gelir eminim. Kendi işlerinin patronu zaten. Ama Metin izin alamayabilir."

"Abi haftasonuna bıraksak Orhan abim katılamayacak bu seferde."

Yaman abi başını sallayarak bana hak verdi.

"Polat abinin nalbur dükkanına zaten biri bakıyor. O her zaman müsait. Zafer abiye söylerim ama Nico burada olmadığı için bir günlüğüne şirketi bırakıp gelebilir mi bilmiyorum."

"Sen bir söylersin abilerine falan."

Hevesle başımı salladım. "Hepsine mesaj atayım da cevap yazsınlar. Hem anam da gelir."

KOD ADI : BELA [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin