(0.3) ARSIZ BEBEK (+18)

2.1K 85 19
                                    

🔞 🚨 Dikkat! Bölümün yarısından çoğu müstehcen sahne içermektedir.

Bölümün müstehcen sahnesini okurken dinlemenizi önerdiğim şarkı: Annie Lennox - I put a spell on you.

Bölümün müstehcen sahnesini okurken dinlemenizi önerdiğim şarkı: Annie Lennox - I put a spell on you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[[[✒️__]]]

Nico elindeki bebek mamasından kaşıkla Faruk'a yedirirken, bebeğin az önceki vahşiliğinden eser kalmamıştı. Normal bir durum tabi. Ne de olsa besin piramidinde yetişkin erkek aslan, aslan yavrusunun bir üstündeydi. Hırlamak, miyavlamak işe yaramazdı.

Yalnız onu bunu geçtim de Nico çok güzel görünüyordu. Babalık ona çok yakışırdı ve ben onun hayatına kalıcı şekilde girerek bunun olmasını engellemiştim. Nedense yüreğime bir öküz oturdu.

Bana kısa bir bakış atan Nico kaşlarını çattı. Acaba üzüntü mü çok mu belli etmiştim?

"Odamıza çık bebeğim ve beni yatakta bekle. Faruk'u yatırıp hemen yanına geleceğim ve seninle ilgileneceğim."

Sırf uğraşmak adına karşı çıkar ya da komik cevaplar verebilirdim. Ama keyfim kaçtığı için bu seferlik onu dinledim. Yerimden kalkıp yukarıdaki yatak odamıza gittim.

Hâlâ yarı çıplaktım, mememden birazcık kan sızmıştı ama umursamadım. Yatağın üzerine oturup uslu bir çocuk gibi Nico'yu bekledim.

Gelmesi biraz vaktini almıştı. Belli ki onu uyuturken zorluk çekmişti. Bir bebeğimiz olmamasına rağmen o kadar duyarlıydı ki boş bir odayı yeğenime göre dizayn etmişti. Bu göz yaşartacak kadar duygusal bir hareketti. Bu adamı çok seviyordum.

Odamıza gelince derin bir iç çekerek ceketini ve kravatını çıkardı ve koltuğun üzerine bıraktı. Gömleğinin kollarını dirseğine kadar sıvayıp yakasının birkaç düğmesini açtı. Sonra ebeveyn banyosuna girip ilk yardım çantası ve temiz bir bezin bulunduğu kapla geri geldi. Önümde diz çöküp yere bıraktığı çantayı açtı.

"Il mio bambino (Bebeğim), neden böyle tuhaf bir harekette bulundun? Memeni onun ağzına verirken aklından ne geçiyordu?"

"Ben sadece aç mı yoksa sadece meme mi istiyor diye test etmek istedim. Hatalıydım."

Faruk'un diş izlerinin olduğu yeri sabun ve suyla temizleyip ardından kuruladı. Antibiyotikli kremden bir miktar yaramın üzerine sürüp minik bir parça gazlı bezle bantladı.

Sessizce yerdeki çantayla kabı alarak banyoya geri döndü. Kişisel birkaç işini hallettikten sonra üstü çıplak bir şekilde odaya geri döndü.

KOD ADI : BELA [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin